×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
نوسازی ناوگان و تجهیزات خودرویی شرکت توزیع برق گیلان با اعتباری ۱۰۴ میلیارد ریال

گیلان پیام/مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان از نوسازی تجهیزات فنی و مهندسی و تخصصی این شرکت خبر داد.
محمد اسماعیل هنرمند با اشاره به ضرورت نوسازی ناوگان فنی و مهندسی برای بهبود روند خدمات رسانی شبکه گفت: پایداری شبکه ها و تامین برق مورد نیاز مشترکین از اولویت های مهم و ضروری است .
وی افزود: شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان دارای بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار مشترک است که با ۳۰ هزار کیلومتر شبکه خطوط فشار ضعیف و متوسط وبا بیش از ۲۱ هزارو ۷۰۰پست توزیع برق با ظرفیت ۳۷۶۸ مگاولت آمپر این جمعیت را تحت پوشش قرار داده است .
مدیرعامل توزیع برق گیلان تاکید کرد: با پیگیری ها و تلاش های معاونت فنی و مهندسی وپشتیبانی با صرف هزینه بالغ بر ۱۰۴ میلیارد ریال ۱۵ دستگاه خودروی ایسوزو، ۶ دستگاه بالابر ، ۸ دستگاه گروه نت خریداری و در اختیار امورها و ادارات تابعه قرار گرفت.
هنرمند ضمن اینکه هدف اصلی تجهیز ناوگان خودرویی را حفظ سلامت و ایمنی همکاران دانست دراین راستا خاطرنشان کرد: هدف از نوسازی تجهیزات خورویی شرکت توزیع برق گیلان علاوه بر تسریع روند اصلاح و بهسازی شبکه های توزیع برق، اقدام بموقع در مواقع ضروری به ویژه هنگام وقوع بحران های جوی است تا معایب حادث شده برطرف و مشترکین از خدمات انرژی برق و روشنایی بهره مند شوند.
وی با اشاره به اینکه براساس آخرین آمار نزدیک به ۷۴درصد مشترکین خانگی هستند، اضافه کرد: ۳۵۲ خودروی سنگین و سبک در سرتاسر استان برای خدمت رسانی در امورها و ادارات تابعه شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در حال فعالیت هستند.
محمد‌اسماعیل هنرمند استفاده از امکانات فضای مجازی در ایام کرونایی را ضروری خواند و تاکید کرد: سامانه برق ایران (برق من ) کوتاهترین راه برای رفع مشکلات و اعلام خاموشیها محسوب می شود برای تحقق این مهم، مشترکین می توانند با مراجعه به سایت شرکت به آدرس www.gilanpdc.ir یا کافه بازار بانصب این اپلیکیشن جامع و کار بردی از مزایای آن استفاده کنند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.