×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
برگزاری جلسه شورای فرماندهی یگان حفاطت منابع آبزیان شیلات استان گیلان با حضور مدیر کل و معاون برنامه ریزی و نیروی انسانی شیلات گیلان

گیلان پیام/در ابتدای جلسه جناب سرهنگ کیوان عاشوری فرمانده یگان ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین گزارشی از وضعیت و اقدامات یگان در ۶ ماهه اول سالجاری ارائه و ضمن بر شمردن تنگناها و مشکلات موجود بر عزم جدی یگان در جهت تامین امنیت صید قانونی و مقابله با صیادان غیرمجاز با بکارگیری تمامی ظرفیت های درون و برون سازمانی تاکید و ایجاد رضایت در جامعه صیادی و نیل به اهداف سازمان شیلات ایران را مهمترین وظیفه یگان دانست و از حمایت های دلسوزانه و همدلانه مسئولان شیلات قدردانی نمود .
آنگاه هر یک از فرماندهان پایگاههای تابعه و مسئولان ستادی و جانشین یگان ضمن ارائه گزارش کار نقطه نظرات و دیدگاههای خود را مطرح و آمادگی خود را در جهت تحقق اهداف سازمان و برقراری امنیت پره های صیادی و پاکسازی نقاط آلوده و حفظ ذخایر آبزی اعلام نمودند .
در ادامه مهندس درویشی معاون محترم برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شیلات ضمن تشکر از زحمات مجموعه یگان اظهار داشت با توجه به بازنشستگی تعداد زیادی از نیروها در سال گذشته یگان به لحاظ نیروی انسانی دچار چالش جدی شده اما با برنامه ریزی و تدوین طرح های عملیاتی می تواند این خلاء را پوشش دهد و اداره کل نیز تمام تلاش خود را برای تامین نیرو و امکانات انجام خواهد داد . ایشان بر نگهداشت و حفظ اموال سازمانی و استفاده بهینه از امکانات تاکید نمود.
در پایان جناب مهندس عظیم مدبری مدیر کل محترم شیلات گیلان ضمن جمعبندی مطالب از اقدامات انجام شده یگان در یک سال اخیر قدردانی نموده و اظهار داشت مسئولین اداره کل از اقدامات قانونی یگان در جهت برخورد با قانون شکنان کاملا حمایت نموده و تلاش می نمایند حتی المقدور نیازمندیهای یگان را مرتفع نمایند . ایشان اظهار داشت توسعه آبزی پروری در نوار ساحلی و دریا از سیاستهای استراتژیک شیلات گیلان است که در کنار اقدامات فرهنگی و آگاهی بخشی به ساکنین نوار ساحلی نقش موثری در کاهش روی آوری به صید غیرمجاز و در نتیجه حفظ ذخایر ارزشمند آبزی برای نسلهای آینده خواهد داست ./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.