×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
آمادگی استان برای اجرای پویش ملی «به رنگ مدرسه»

گیلان پیام/وی در این برنامه ضمن تشریح عملکرد و فعالیت های اداره کل در حوزه فضاهای آموزشی به ویژه در آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰، از حمایت ها و همکاری صادقانه اصحاب رسانه استان به ویژه صدا و سیمای مرکز گیلان تشکر نمود.
مدیرکل نوسازی مدارس گیلان با اشاره به ضرورت توسعه پایدار، افزود: دستیابی به توسعه پایدار نیازمند ارتقاء جایگاه نظام آموزشی و توسعه فضاهای آموزشی است، برای رسیدن به این امر مهم همکاران سختکوشم بصورت جهادی با حمایت های ریاست محترم سازمان و استاندار فرهیخته تلاش می کنند تا بتوانند فضایی امن، زیبا و در شان دانش آموزان احداث نمایند.
مهندس دقیق با اشاره به افتتاح پروژه های هفته دولت، تصریح نمود: ما به لطف الهی توانستیم ۱۴ پروژه با زیربنای ۱۰۵۲۳ مترمربع شامل ۶۳ کلاس درس با اعتباری بیش از ۴۱۰ میلیارد ریال را در نقاط مختلف استان احداث و درهفته دولت تقدیم دانش آموزان و آینده سازان گیلان عزیز نماییم.
وی در بخش دیگری از سخنانش با پرداختن به ابعاد مختلف طرح های تحولی آجر به آجرکه در طول سال گذشته در گیلان نیز اجرا شدند، افزود: بر اساس این طرح ها همه آحاد جامعه با رقم بسیار خرد هم می توانستند در بحث خداپسندانه ی مدرسه سازی شرکت نمایند.
مدیرکل نوسازی مدارس با بیان خدمات ارزنده و خداپسندانه خیرین مدرسه ساز در گیلان، ابراز داشت: نگاه آنان به آینده دانش آموزان ستودنی است. استان ما در اجرای طرح های تحولی به همت عزیزان خیّر، مسئولین محترم و خانواده بزرگ آموزش و پرورش بسیار موفق عمل کرد. از طریق این احسان مدرسه قدیمی شهید الیاس باقری روستای دهکده قدس کلاچای تخریب و بازسازی آن در حال انجام می باشد.
وی با اشاره به آغاز اجرای پویش ملی به رنگ مدرسه در کشور و با بیان اینکه استان گیلان آماده اجرا این طرح تحولی می باشد، ابراز داشت: پویش ملی به رنگ مدرسه از روز دوشنبه مورخ ۱۵ شهریور ماه ۱۴۰۰ در گیلان همزمان با سراسر کشور آغاز شده و در این پویش کودکان ۶ تا ۱۲ سال اقدام به کشیدن نقاشی با موضوع مدرسه دوست داشتنی من نموده و نقاشی های خود را در سایت‌ ajorBajor.ir بارگذاری و به پر بازدیدترین نقاشی‌ هر استان نیز هدایایی داده خواهد شد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.