×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
پروژه گازرسانی در شهرستان شفت به بهره برداری رسید

گیلان پیام/ آیین بهره‌برداری از پروژه گازرسانی به خوشه امام‌زاده ابراهیم شفت و نیز آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به خوشه ویسرود این شهرستان روز پنجشنبه ۱۸ شهریور با حضور ارسلان زارع استاندار گیلان برگزار شد.
استاندار گیلان در حاشیه افتتاح پروژه‌های گازرسانی شهرستان شفت با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای ارتقاء شاخص‌های بهره مندی از گاز در استان و بالاتر بودن این میزان نسبت به میانگین کشوری گفت: هم اکنون سطح برخورداری شهروندان استان در بخش گاز ۹۹.۹۷ درصد و در حوزه روستایی ۹۶.۰۹ درصد است.
ارسلان زارع بر لزوم تلاش مضاعف و انجام فعالیت‌های گسترده در شهرستان شفت برای افزایش درصد برخورداری گاز روستایی این شهرستان تاکید کرد و گفت: با افتتاحیه های امروز، میزان برخورداری بخش روستایی شهرستان شفت به ۹۲ درصد رسیده و امیدواریم این میزان تا پایان سال به میانگین برخورداری گاز در استان یعنی ۹۶ درصد برسد.
در ادامه خلیل بهروزی فر نماینده مردم شفت و فومن در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های مدیرعامل و پرسنل شرکت گاز استان گیلان بجهت گازرسانی به مناطق صعب العبور و کوهستانی شهرستان شفت، بر گازرسانی به مناطق باقیمانده این شهرستان تاکید کرد.
همچنین در ابتدای این مراسم حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گزارشی از روند گازرسانی به روستاهای شهرستان شفت ارائه کرد و گفت: پروژه گازرسانی به خوشه امام‌زاده ابراهیم شامل روستاهای سایننگاه و ملل‌آب و کیش خاله با هزینه بیش از چهار میلیارد و ۸۱۸ میلیون تومان موجب برخورداری ۳۹۵ خانوار از نعمت گاز شده است.
مدیرعامل گاز گیلان اظهار داشت: با افتتاح این پروژه مجموع روستاهای گازدار شهرستان شفت به ۸۶ و درصد برخورداری به خانوارهای روستایی این شهرستان به ۹۱.۹ درصد رسیده است.
همچنین در همین روز کلنگ اجرای عملیات گازرسانی به خوشه ویسرود شهرستان شفت نیز با هزینه بیش از ۹ میلیارد و ۶۷۱ میلیون تومان شامل روستاهای کولوان، ویسرود و بخشی از لاسک با ۴۰۹ خانوار به متراژ شبکه بیش از ۳۳ هزار متر و ۶۲۰ انشعاب به زمین زده شد.
لازم به ذکر است هم اکنون ۵۱ شهر گیلان با برخورداری ۹۹.۹۷ درصد و ۲ هزار و ۸۷ روستای استان با برخورداری ۹۶.۰۹ درصد از نعمت گاز بهره‌مند هستند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.