×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
مشارکت بانک ملی در تامین کمک هزینه جهیزیه نوعروسان کمیته امداد

کمیته امدادمدیر شعب بانک ملی گیلان در دیداری که با مدیرکل کمیته امداد استان در دفتر کار وی داشت با بیان اینکه کمیته امداد تا کنون در عرصه ایجاد اشتغال بسیار موفق عمل کرده است ، گفت : نظارت مستمر در تمام فرآیند اشتغالزایی مددجویان منجر شده تا تمامی طرح ها به اشتغال پایدار تبدیل شود وبه همین دلیل ما همه تلاش خود را به کار میگیریم که این تعاملات با رویکرد بهتری در جهت اشتغالزایی بیشتر تداوم یابد. به گزارش گیلان پیام، کریمی همچنین تعامل با کمیته امداد را از افتخارات بانک ملی عنوان کرد و افزود : خدمت رسانی به محرومان آثار و برکات فراوانی را به همراه دارد که همگان باید با همکاری و تعامل برای خدمت رسانی بیشتر ، از این آثار و برکات بهره مند شوند.

وی به دیگر اقدامات کمیته امداد نیز اشاره و تاکید کرد : دغدغه کمیته امداد برای تامین کمک هزینه جهیزیه نوعروسان دغدغه ی بجایی است که بانک ملی آمادگی دارد تا با تشکیل کمیته ای در این خصوص ، برای مشارکت در تامین کمک هزینه جهیزیه این نوعروسان برنامه ریزی و مشارکت نماید.

مدیرکل کمیته امداد گیلان نیز در ادامه به اعتبارات اختصاص یافته به بانک ملی  در خصوص ارائه تسهیلات به مددجویان اشاره کرد و گفت : امسال مبلغ ۱۲ میلیارد و ۲۰۰ ملییون تومان تسهیلات اشتغالزایی به بانک ملی اختصاص پیدا کرده است که از این میزان مبلغ ۱۰ میلیارد تومان تا کنون جذب گردیده و ۷۵۰ فرصت شغلی نیز برای مددجویان ایجاد شده است و در صدد هستیم تا به محض جذب کامل اعتبارات ، افتتاح طرح های اشتغال مددجویانی را که با مشارکت بانک ملی ایجاد شده است ، همزمان در سراسر استان داشته باشیم.

محمدی با قدردانی از تعاملات گذشته بانک ملی با کمیته امداد در جهت رفع آلام نیازمندان  افزود : مشارکت این بانک در تامین کمک هزینه جهیزیه برای نوعروسان تحت پوشش نشان دهنده تعاملات گسترده و دوسویه می باشد که امیدواریم با مشارکت حداکثری نیکوکاران و دیکر بانکها و سازمانها بتوانیم به موقع این نوعروسان را راهی خانه بخت نماییم.  .

گفتنی است در جریان این دیدار ، چند تن از معاونین حاضر در جلسه هریک به بیان نقطه نظرات خود در خصوص چگونگی ایجاد بسترهای لازم برای کمک به محرومان پرداختند. /انتهای پیام

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.