×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
هدای هفت کپسول اکسیژن به بیمارستانهای کرونایی رشت

گیلان پیام/ هفت دستگاه کپسول اکسیژن چهل لیتری از سوی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری رشت با همکاری شرکت ایرانسل به جهت مشارکت در راستای مسئولیتهای اجتماعی به بیمارستانهای کرونایی رشت اهدا گردید.
در این مراسم مجید عزیزی و سید حسین رضویان دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر رشت، علی بهارمست سرپرست شهرداری رشت ، یزدانی رئیس سازمان فاوا شهرداری رشت، نوبخت و فضل طلب نمایندگان شرکت ایرانسل در استان گیلان و جمعی از مدیران شهری حضور داشتند.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر رشت در این مراسم اقدام شرکت ایرانسل با مشارکت شهرداری برای اهدای کپسول اکسیژن به بیمارستانهای کرونایی رشت را قابل تقدیر دانست.
مجید عزیزی اظهار کرد: اهدای کپسول اکسیژن برای بیماران کرونایی حیاتی است و این اقدام جای بسی قدردانی دارد.
رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر رشت نیز در این مراسم با قدردانی از شرکت ایرانسل اذعان داشت: در شورای ششم و مدیریت جدید به دنبال بالا بردن کیفیت زندگی هستیم. بنابراین هوشمند شدن شهر رشت در بحث IT مورد توجه است.
سید حسین رضویان گفت: از شرکت ایرانسل انتظار میرود در پروژه های سرمایه گذاری شهر رشت نیز مشارکت نماید.
سرپرست شهرداری رشت در این مراسم با قدردانی از اقدام مشارکتی شرکت ایرانسل در اهدای کپسول اکسیژن به بیمارستانهای کرونایی رشت اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص کرونایی و تلاش پزشکان و کادر درمان با این اقدام، خود را در کنار کادر درمان و حامی آنان میدانیم.
علی بهارمست با بیان اینکه از هر ظرفیت برای کمک به کادر درمان استفاده می کنیم، تصریح کرد: این اقدام آغازی برای ادامه راه است.
وی اهدای کپسول اکسیژن را جزو شاخص ترین اقدام به بیمارستانهای کرونایی رشت دانست و خاطر نشان کرد: امیدواریم در سایر حوزه ها و بخشها نیز شاهد کمک به کادر پزشکی و درمان باشیم تا با یاری یکدیگر بتوانیم بر بیماری منحوس کرونا فائق آییم.
بهارمست در پایان افزود: شهرداری رشت برای خدمت به مردم و تسریع در خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی نسبت به تامین نیازهای بیمارستان‌ها در زمینه تجهیزات و سایر ملزومات درمان مشارکت خواهد نمود و ارائه این خدمت همچنان استمرار خواهد داشت./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.