×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
تنها در یکماهه تیر امسال ۹۸۰ مستمری بگیر جدید به تامین اجتماعی گیلان پیوسته اند

گیلان پیام/علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان با بیان اینکه بر اساس گزارش اداره آمار و فناوری اطلاعات این اداره کل ، تا پایان تیرماه سالجاری تعداد پرونده های مستمری تحت پوشش به ۱۴۴۲۳۲ مورد و تعداد مستمری بگیران برخوردار از تعهدات بلندمدت به ۱۷۳۵۵۰ نفر رسیده است اظهار داشت : این آمار در مقایسه با ۱۴۳۳۹۰ پرونده فعال تا پایان خردادماه و جمعیت ۱۷۲۵۷۰ نفری مستمری بگیران ، بیانگر افزایش ۸۴۲ فقره پرونده و ۹۸۰ مستمری بگیر جدید تحت پوشش میباشد .
وی با اشاره به اینکه ۶۴۸ نفر از این تعداد را بازنشستگان ، ۲۷ نفر را از کارافتادگان و مابقی را بازماندگان تشکیل میدهند اذعان نمود : در ۱۶۷ پرونده جدید فوتی ، ۳۰۵ مستمری بگیر جدید بازمانده ( با احتساب دو یا چند فرد تبعی در برخی پرونده ها ) به جرگه مستمری بگیران دریافت کننده تعهدات بلندمدت افزوده گردیده است .
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با تاکید بر اینکه تا پایان مردادماه بطور متوسط ماهانه ۶۱۵ میلیارد تومان تعهدات بلندمدت شامل انواع مستمری در استان پرداخت گردیده است افزود : افزایش این تعداد مستمری بگیر در هر ماه خود منجر به رشد چند میلیارد تومانی این تعهدات نسبت به ماه قبل میگردد .
شایان ذکر است بیش از ۱۶۱۰۰۰ نفر از افراد تبعی مستمری بگیران استان نیز در حال حاضر تحت پوشش این تامین اجتماعی گیلان قرار دارند ./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.