×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
۱۴ پروژه با ۴۱۰ میلیارد تومان اعتبار درمنطقه آزاد انزلی افتتاح شد

گیلان پیام/مهندس حمیدرضا مومنی در حاشیه افتتاح این پروژه ها گفت: با بهره برداری از این واحد های تولیدی و خدماتی برای ۶۲۰ نفر شغل ایجاد می شود.

 در جریان این سفر به صورت نمادین “مجموعه تفریحی دریایی مارینا،شرکت مکین دریا کاسپین” با ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار و ۳۰ نفر اشتغالزایی، بهره برداری از “واحد صنعتی تولیدی پوشاک،شرکت وینا تجارت” با میزان سرمایه گذاری۴۰ میلیارد ریالی و اشتغالزایی برای ۲۰ نفر، “سه پروژه عمرانی روستایی” در سطح روستاهای محدوده منطقه با ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبار این سازمان و بهره برداری از “یک باب انبار سرپوشیده” با صرف هزینه ۳۰ میلیارد ریال و ایجاد فرصت شغلی برای سه نفر افتتاح و به بهره برداری رسید.

مومنی در جریان این سفر از روند اجرایی عملیات اتصال بندر کاسپین به خط آهن سراسری در بخش های مختلف محل اجرای این طرح ملی و پروژه در حال احداث “پارک آبی” واقع در فاز تجارت و گردشگری منطقه آزاد انزلی نیز بازدید به عمل آورد.

دکتر ارسلان زارع استاندار گیلان نیز در آیین افتتاحیه طرح های عمرانی و زیرساختی منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه منطقه آزاد انزلی یکی از سازمان های پیشتاز استان در حوزه توسعه در همه جوانب بوده که در طول سال در بازه های زمانی مختلف طرح های عام المنفعه را به بهره برداری رسانده است، اضافه کرد: با افتتاح طرح های زیرساختی، صنعتی و عمرانی در منطقه آزاد انزلی فرصت اشتغال مناسبی برای جوامع محلی و مردم گیلان ایجاد شده و توسعه ظرفیت های همه جانبه زمینه توسعه و افزایش مراودات گیلان و کشورمان ایران را بیش از پیش فراهم می کند.

 گفتنی است؛ حضور در نشست با فعالان اقتصادی و مدیران و مسئولین سازمان منطقه آزاد انزلی از دیگر برنامه های سفر یک روزه حمیدرضا مومنی دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به این منطقه است.

این آیین با حضور استاندار گیلان، مهندس علی اوسط اکبری مقدم رییس هیأت مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.