×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
استاندار گیلان : بسترهای انتخابات پرشور در استان فراهم است

استانداریستاندار گیلان گفت : تمام تمهیدات لازم برای فراهم کردن بسترهای انتخابات پرشور در استان اندیشیده شده است.به گزارش گیلان پیام،گیلان دکتر نجفی در دهمین نشست ستاد انتخابات استان که رئیس، دبیر و اعضای آن به ارائه گزارش از آخرین اقدامات انجام شده و برنامه‌های در دست اجراء پرداختند با اشاره به اندیشیده شدن بسترهای لازم برای برگزاری انتخابات پرشور گفت : ستاد انتخابات استان با بهره‌گیری از توان همه‌ی دستگاه‌های اجرایی امکانات و بسترهای لازم برای برگزاری انتخابات پرشور را فراهم کرده است.

وی همچنین لزوم رصد دقیق فضای سیاسی، اجتماعی و اتخاذ تصمیمات هوشمندانه و مدبرانه را در حفظ همدلی و آرامش در استان مهم دانست و تأکید کرد : آسیب شناسی مباحث مختلف انتخابات به برگزاری انتخابات پرشور کمک می کند.

وی خاطر نشان کرد : خوشبختانه ارزیابی های انجام شده و گزارشات رسیده از منابع مختلف بویژه ستاد انتخابات استان  حاکی از حضور سلایق و گرایش‌های متعدد برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است.

دکتر نجفی با اشاره به تأکیدات وزیر کشور بر برگزاری انتخابات قانونمند و سالم گفت : بی طرفی اصل مهمی است که برگزار کنندگان انتخابات به آن پایبندند و اجرای مر قانون اصلی ترین وظیفه‌ی ما است./انتهای پیام

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.