×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
استمداد دکتر سالاری از توان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) برای جبران عقب‌ماندگی‌های حوزه سلامت/ اهدای یک و نیم میلیارد تومان تجهیزات درمانی بیماران کرونا توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گیلان

گیلان پیام/ دکتر محمد کرمی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در گیلان با حضور در دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان با دکتر ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد.
دکتر ارسلان سالاری – رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این دیدار ضمن تقدیر از مساعدت‌های ستاد اجرایی فرمان امام (ره)در بحران کرونا، اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) یکی از همراهان مردم در بحران کووید ۱۹ از ابتدا تاکنون بوده است.
وی با اشاره به اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام(ره) از ابتدای کرونا تاکنون، افزود: این ستاد علاوه بر تهیه و توزیع اقلام بهداشتی و حفاظت فردی، در تأمین تجهیزات سرمایه‌ای ازجمله دستگاه اکسیژن ساز در املش نیز مشارکت داشته است.
رئیس دانشگاه با اذعان به اینکه ستاد اجرایی فرمان امام(ره) اقدامات قابل‌توجهی در جهت توسعه زیرساخت‌های زیربنایی و روبنایی داشته، گفت: استان گیلان با توجه به حجم عقب‌ماندگی‌ها در حوزه زیرساخت به‌شدت نیازمند توان و کمک این نهاد انقلابی و مردم محور است.
دکتر محمد کرمی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در گیلان نیز در این نشست با تقدیر از تلاش‌های کادر بهداشت و درمان در بحران کرونا، اظهار کرد: در بحران کنونی که همه با آن مواجه هستیم، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) نیز اقداماتی را در جهت کاهش میزان ابتلا و افزایش بهداشت عمومی در جامعه انجام داده است.
وی با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان اما از ابتدای پیک کرونا در کنار مردم بوده، افزود: توزیع بسته های بهداشتی برای بیماران خاص و عموم مردم، راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک، تهیه و توزیع ماسک، لباس ایزوله و شیلد برای مراکز درمانی و همچنین راه‌اندازی دو واحد سیار و ثابت دوراپزشکی در استان ازجمله اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در گیلان بوده است.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در گیلان همچنین از استمرار مساعدت‌های این ستاد به کادر بهداشت و درمان خبر داد و گفت: جهت تداوم مشارکت این ستاد در درمان بیماران کرونایی، امروز نیز هفت‌دستگاه کمک تنفسی بای پپ، دو عدد ونتیلاتور و ۳۰ عدد کپسول اکسیژن به مراکز بیمارستانی و درمانی استان با اعتبار حدود یک و نیم میلیارد تومانی تأمین و آماده توزیع است./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.