×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
رشد ۴/۹ درصدی تعداد بازنشستگان در تامین اجتماعی شعبه املش

گیلان پیام/سید علی موسوی رئیس تامین اجتماعی شعبه املش با بیان اینکه تا پایان خردادماه سالجاری ۱۶۱۹ پرونده مستمری در این شعبه فعال بوده است اذعان داشت بازنشستگان با تعداد ۱۰۶۵ نفر بیشترین سهم را در این گروه داشته و پرونده های فوتی با ۴۲۲ فقره در ردیف بعدی قرار داشته و بقیه را ازکارافتادگان تشکیل میدهند .
وی با اشاره به اینکه تعداد بازنشستگان نسبت به پایان اسفندماه سال ۱۳۹۹ از رشدی معادل ۴/۹ درصد برخوردار بوده است افزود : در این مدت بازماندگان نیز با ۵/۲ درصد افزایش همراه بوده است .
رئیس تامین اجتماعی شعبه املش با تاکید بر اینکه بیش از ۱۷۰۰۰ نفر از جمعیت شهرستان تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارند اذعان داشت : با احتساب افراد تبعی ۲۲ درصد جامعه هدف را مستمری بگیران تشکیل میدهند .
سید علی موسوی در بخش دیگری از گزارش خود که همزمان با هفته دولت ارائه گردید تعداد بیمه شدگان اصلی تحت پوشش را ۶۳۳۶ نفر برشمرده و اظهار داشت پس از بیمه شدگان اجباری مشمول قانون کار ، بیشترین گروه را بیمه شدگان حرف و مشاغل آزاد و پس از آن رانندگان و کارگران ساختمانی در بر میگیرند اذعان نمود : ۱۲۶ بیمه شده نیز از این شعبه مقرری بیمه بیکاری دریافت مینمایند .
وی خاطر نشان ساخت ۴۶۰ کارفرمای مدیون به تامین اجتماعی املش ، افزون بر ۷/۵ میلیارد تومان بدهی معوق دارند . /انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.