×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
دستاوردهای شاخص خدمت رسانی شرکت توزیع برق گیلان در هفته دولت سالجاری

گیلان پیام/وی خاطرنشان کرد: با تلاش ، پیگیری و همدلی مدیران ارشد ستادی، اجرایی و کارکنان دست اندرکار شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان تعداد۵۹۰ پروژه شهری و روستایی در خصوص احداث و بهینه سازی شبکه فشار ضعیف و متوسط و ترانسفورماتورهای برق برای تقویت ولتاژ برق مشترکین افتتاح خواهد شد.
هنرمند گفت: ۴ پروژه برق رسانی روستایی نیز به مبلغ بیش از ۳ میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.
مدیرعامل توزیع برق گیلان افزود: روستای کلستان در شهرستان لاهیجان، روستاهای کلمر و لتن پرت در شهرستان تالش همگی بوسیله انرژی خورشید و بصورت فتوولتاییک برقدار خواهند شد و روستای هده نیز بوسیله احداث شبکه مورد برق رسانی قرار می گیرد.
وی تاکید کرد: با اجرای این پروژه های تامین برق روستایی، مجموعاً تعداد ۱۸۱ خانوار روستایی از نعمت روشنایی برق؛ بهره مند خواهد شد.
هنرمند اظهار داشت: تعداد روستاهای برقدار استان گیلان ۲۵۶۴ روستا می باشد که تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار طبق سرشماری سال ۸۵ ، در سال ۱۳۸۹ برقدار شده اند و در حال حاضر برق رسانی به روستاهای زیر ۱۰ خانوار پس از تامین اعتبار به ترتیب اولویت و درصورت اخذ مجوز از سازمان منابع طبیعی در دست اقدام می باشد .
شایان ذکر است شرکت توزیع برق گیلان بیش از یک میلیون و ۵۳۷ هزار مشترک در کل استان گیلان دارد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.