×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
افتتاح همزمان ۳۳ پروژه صنعتی و ورزشی در رشت

گیلان پیام/ دکتر ارسلان زارع استاندار در حاشیه افتتاح این پروژه‌ها ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت به ویژه شهیدان والامقام رجایی و باهنر، گفت: به واسطه شرایط قرمز کرونایی، پروژه‌های هفته دولت امسال به صورت همزمان و متمرکز و با حداقل جمعیت افتتاح می‌شود.
وی با اشاره به اینکه امروز ۲۶ پروژه‌ صنعتی استان با اعتبار ۲۹۰ میلیارد تومان به صورت همزمان در شهرک صنعتی سفیدرود رشت، مورد بهره‌برداری قرار گرفت، افزود: با افتتاح این طرح‌ها در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و تحقق شعار سال، برای ۳۰۰ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شده است.
نماینده عالی دولت در گیلان خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود در ادامه این روند تا پایان سال شاهد بهره‌برداری طرح های دیگری در این حوزه باشیم تا اشتغال بیشتری برای جوانان فراهم شود.
وی تکمیل طرح‌های نیمه تمام را یکی از برنامه‌های جدی خدمتگزاران مردم گیلان عنوان و اظهار کرد: در حوزه های فرهنگی و ورزشی از دهه فجر سال گذشته تا هفته دولت امسال، طرح‌هایی افتتاح شد و امروز نیز هفت پروژه ورزشی با اعتبار حدود ۲۳ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.
واحدهای صنعتی افتتاح شده در زمینه تولید انواع لامپ کم مصرف SMD، COB با تکنولوژی مدرن، دستگاه نشاکار و کمباین برنج، دستگاه سمپاشی موتوری و چمن زن، کابین آسانسور، پارچه پرده‌ای، ترانسفورماتور، محافظ برقی فعالیت می‌کنند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.