×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
احداث فضاهای ایمن و استاندارد آموزشی از مهم ترین برنامه های اصلی ماست

گیلان پیام/ جلسه شورای فنی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با حضور اعضای شورا و به ریاست مهندس علی دقیق مدیر کل محترم نوسازی مدارس گیلان برگزار شد.
در ابتدا مهندس دقیق فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و ٧٢ تن از یاران با وفایش را تعزیت و تسلیت عرض نمود.
وی با اشاره به اهمیت و ضرورت تشکیل جلسات شورای فنی ابراز داشت: شورای فنی نقش مهمی در احداث مدارس بر اساس آخرین دستاوردهای موجود در زمینه استاندارد های روز دنیا می تواند داشته باشد.
مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان با بیان اینکه احداث فضاهای ایمن و استاندارد آموزشی از مهم ترین برنامه های اصلی ماست، تصریح نمود: شورای فنی با عنایت به ضرورت ایمن سازی مدارس منطبق با استانداردهای جهانی برنامه های مدونی دارد و به خوبی باید این برنامه ها اجراشود.
وی در ادامه با اشاره به اینکه در کنار ایمنی مدارس باید به پویایی فضاهای آموزشی و با نشاط سازی آن توجه ویژه نمایم، افزود: درتعلیم و تربیت جدید فضای فیزیکی مدرسه به عنوان عاملی زنده و پویا در کیفیت فعالیت های آموزشی و تربیتی دانش آموزان ایفای نقش می کند.
مهندس دقیق با اشاره به لزوم نظارت دقیق و مستمر بر روند اجرای پروژه ها، خواستار رعایت کامل استانداردها و ضوابط نظام فنی و اجرایی موجود شد.
در ادامه هر یک از اعضاء نقطه ‌نظرات و راهکارهای کارشناسی خود را بر اساس دستور جلسه حول مباحث فنی تشریح نموده و به بحث تبادل نظر پرداختند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.