×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
رکورد نیاز مصرف ۲۰۴۱ مگاواتی مصرف برق در استان / لزوم توجه بیشتر به مدیریت مصرف انرژی برق

گیلان پیام/مهندس علی اکبر جوهری طی مصاحبه با صدا و سیمای مرکز گیلان بیان داشت : باتوجه به اعلام هواشناسی و پیش بینی های صورت گرفته از روند افزایش دمای هوا تا پایان هفته جاری مطمئنا مصرف برق نیز روند صعودی خواهد داشت و لذا با توجه به شرایط کنونی امکان استفاده از ظرفیت همه نیروگاههای برق آبی به دلیل کاهش نزولات جوی و ایجاد شکاف بین مصرف و تولید وجود ندارد .
جوهری افزود : در تاریخ ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ نیاز مصرف استان به ۲۰۴۱ مگاوات رسیده و با توجه به سقف پیک مصرف تعیین شده استان گیلان از سوی دبیرخانه کنترل پیک بار کشور ، رعایت نکات مدیریت مصرف کاملا ضروری می نماید .
وی ضمن تشکر از صنایع و بخش کشاورزی که در ساعات اوج بار همکاری های لازم را در جهت خاموشی ها با شرکت توزیع برق استان داشته اند گفت : خواهشمند ایم کماکان مانند گذشته این همکاری ارزنده را با ما داشته باشند .
معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان در راستای لزوم مدیریت مصرف برق افزود : از همه مشترکین محترم تقاضا میشود بمنظور کاهش ناپایداریها و جلوگیری از خاموشی های با برنامه و ناخواسته نسبت به کاهش مصرف خود با بکار بستن چند راهکار ساده مدیریت مصرف نظیر ( قرار دادن کمپرسور کولر ها در زیر سایبان ، استفاده حداکثری از روشنایی نور روز ، قرار دادن درجه کولر در دمای آسایش ۲۵ درجه ، شرکت در پویش مردمی مدیریت کولر ها ( خاموش کردن کولرهای ادارات و منازل بین ساعات ۲و ۳ بعد از ظهر به مدت یک ربع ) اقدام کنند .
وی اظهار داشت : مشترکین محترم می توانند از طریق سایت شرکت توزیع برق و نصب اپلیکیشن برق من از زمان و مکان خاموشی های برق استان که به دلیل شکاف و ناترازی مصرف و تولید برق در کل کشور حادث شده اطلاع یابند ./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.