×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
نقش موثر جهاددانشگاهی در مهارت‌محوری

گیلان پیام/علی فتح‌اللهی با اشاره به فرارسیدن سالروز تاسیس نهاد انقلابی جهاد دانشگاهی، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی با پیشینه شناخته شده گام‌های مهم و تاثیرگذاری را در رشد و توسعه جامعه برداشته و در استان هم دغدغه‌مند عمل کرده است.
فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه جهاد دانشگاهی استان به عنوان یک ظرفیت علمی، فرهنگی و پژوهشی در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی نقش آفرین است، افزود: استقرار پژوهشکده محیط زیست جهاددانشگاهی کشور در شهرستان رشت یکی از فرصت‌هاست که در حل مشکلات زیست محیطی استان مسئولیت مهمی را برعهده دارد.
وی گفت: همچنین وجود مراکز آموزشی، نمایندگی بانک خون بند ناف، خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا، مرکز آموزش‌ کارکنان دولت، دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی از جمله ظرفیت‌های مهم در مجموعه جهاددانشگاهی هستند که با نیروهای انسانی متخصص ارائه خدمات می‌کنند.
فتح‌اللهی با بیان اینکه جهاددانشگاهی می‌تواند با آموزش‌های مهارت‌محور در جهت توسعه علمی و اقتصاد کشور نقش آفرین باشد، تصریح کرد: جهاددانشگاهی می‌تواند پلی بین صنعت و دانشگاه باشد و با تجاری‌سازی پژوهش‌ها در جهت رفع موانع تولید نقش محوری داشته باشد.
فرماندار شهرستان رشت ادامه داد: متخصصان نهاد انقلابی جهاد می‌توانند با دیدگاه علمی خود به‌خوبی ضعف‌ها و کاستی‌ها را شناسایی کرده و برای حل آن راهکارهای تخصصی و علمی ارائه دهند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.