×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
استقرار سامانه بومی شده جامع مهندسی (طرح سنم)

گیلان پیام/وی افزود: سامانه جامع مهندسی (طرح سنم) با کمک شرکت مشاور دانشمند، تهیه و با برقراری ارتباط با سایر سامانه­های موجود در توزیع برق گیلان به صورت بومی شده، مستقر شد.
هنرمند گفت: این سامانه به صورت مکان محور، فرآیند صدور طرح، اجرا و نظارت را بر عهده دارد و با تلاش، کوشش و پیگیری فراوان شرکت توزیع برق استان گیلان، ارتباط این سامانه با سایر سامانه­های موجود در شرکت از جمله سامانه GIS، سامانه جامع مالی اداری (ERP) و سامانه جامع خدمات مشترکین برقرار شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان اظهار داشت: در همین راستا دوره­های آموزشی تخصصی برای طراحان و ادارات مهندسی به منظور آشنایی با فرآیند طراحی در این سامانه برگزار شد .
وی تاکید کرد: طی دو روز دوره­ی آموزشی ، برای تمام کاربران این سامانه از جمله ادارات خدمات مشترکین و بهره برداری و مهندسی، آشنایی بیشتر کارشناسان مرتبط و برطرف کردن اشکالات و آمادگی بیشتر برای کار با این سامانه صورت پذیرفت.
هنرمند اضافه کرد: همچنین طی این دوره آموزشی ضمن معرفی سامانه، نحوه صدور طرح و شیوه­ی کاربری آن ، با برگزاری جلسه­ی پرسش و پاسخ به اشکالات مطرح شده توسط حاضرین پاسخ داده شد.
مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان در پایان خاطرنشان کرد: تمامی تلاش مجموعه کارکنان شرکت تسهیل فرآیندهای خدمت رسانی به مردم شریف استان با استفاده از ظرفیت و توانمندی پرسنل خدوم شرکت توزیع برق گیلان است./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.