×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
انعقاد قرارداد تفاهمنامه ساخت دستگاه حذف شیشه از کود جهت افزایش مرغوبیت کودکارخانه کمپوست رشت

گیلان پیام/ قراردادی در جهت ساخت دستگاه حذف شیشه از کود کمپوست فی ما بین شرکت کود آلی و دانشگاه گیلان منعقد شد.
سعید بشری مدیر عامل شرکت کود آلی گیلان در جلسه انعقاد این قرارداد بیان داشت: یکی از بزرگترین مشکلات استان بحث زباله است که امیدواریم با تحقق بودجه های مناسب در یک بازه زمانی معین بتوانیم این معضل را ساماندهی کنیم.
بشری به پروژه های مهم حوزه پسماند اشاره داشت و افزود: با حمایت ها و پیگیری های مستمر سید محمد احمدی شهردار رشت، شاهد اتفاقات خوبی در راستای حل معضل پسماند خواهیم بود.
وی افزود: همچنین با نگاه ویژه دکتر نوبخت، بخشی از بودجه لازم برای پروژه های ساماندهی پسماند گیلان اختصاص داده شد که پروژه احداث نیروگاه زباله سوز ۶۰۰ تنی، پروژه افزایش ظرفیت کارخانه کود آلی از ۵۰۰ به ۱۰۰۰ تن و همچنین اورهال فازهای دیگر از جمله آنها محسوب می شوند که اکنون با سرعت قابل قبولی در حال پیشروی هستند.
مدیر عامل شرکت کود آلی گیلان انعقاد قرارداد با دانشگاه گیلان را مورد اشاره قرارداد و عنوان کرد: یکی از معضلات بزرگ ما ترکیب شیشه با کود بوده که با پیشنهاد ارائه شده توسط دانشگاه گیلان برای ساخت دستگاه حذف شیشه از کود، این معضل مرتفع خواهد شد.
وی در پایان با بیان اینکه کسب درآمد بالاتر ، از فروش کود مرغوب از مزایای این دستگاه است، اظهار داشت: خوشبختانه ساخت دستگاه حذف شیشه از کود ما را به این هدف مهم می رساند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.