×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
افتتاح و بهره برداری ۳ پروژه در هفته دولت سال جاری

گیلان پیام/بهمن داراب زاده، مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: در هفته دولت سال جاری ۳ پروژه در بخش پست با اعتباری به مبلغ ۲۴۵ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری می رسد.
وی افزود: این پروژه ها امسال در مناطق جغرافیایی؛ رشت،انزلی و املش با هدف برآورده شدن نیاز بار واحد های صنعتی و به منظور برقرسانی پایدار و مطمئن شهرک صنعتی رشت، تقویت و توسعه شبکه فوق توزیع، تعدیل بار ترانسفورماتورهای موجود در پست، افزایش قابلیت اطمینان تامین برق مشترکان، تعدیل بار پست های مجاور و کاهش تلفات به بهره برداری خواهند رسید.
مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان با بیان اشتغال موقت برای ۵۵ نفر در اجرای این پروژه ها، گفت: پروژه افزایش ظرفیت پست ۶۳٫۲۰ کیلوولت بی بی حوریه انزلی، پروژه افزایش ظرفیت پست ۶۳٫۲۰ کیلوولت املش و توسعه سه فیدر ۲۰ کیلوولت پست ۶۳٫۲۰ کیلوولت شهر صنعتی رشت از پروژه هایی است که افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید. داراب زاده گفت: با توجه به تداوم گرمای بی سابقه در روزهای اخیر، انتظار می رود مشترکان محترم همچون گذشته در استفاده بهینه از برق کوشا باشند و با مدیریت مصرف برق، استفاده همگانی از نعمت برق را فراهم سازند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.