×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
پرداخت بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت به متقاضیان فنی و حرفه‌ای در گیلان

گیلان پیام/ دکتر ارسلان زارع در آستانه هفته ملی مهارت، در حاشیه بازدید از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان در گفت‌وگو با خبرنگاران، به نقش اساسی و مؤثر آموزش در تقویت مهارت و زمینه‌سازی برای اشتغال اشاره و اظهار کرد: گیلان از ۲۰ مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای با امکانات زیرساختی مناسب و مربیانی ماهر برخوردار است.
وی با اشاره به بازدید امروز خود از مراکز مختلف آموزش فنی و حرفه‌ای در رشت، گفت: مرکز آموزش و ارزیابی آنلاین یکی از بخش‌های مورد بازدید بود که علیرغم محدودیت های کرونایی به عنوان یک فرصت در مسیر توسعه دولت الکترونیک محسوب می‌شود.
نماینده عالی دولت در گیلان به سرمایه‌گذاری ۳۵ میلیارد ریالی بخش خصوصی برای احداث دهکده کودک اشاره و خاطرنشان کرد: از ظرفیت بخش خصوصی در زمینه سرمایه‌گذاری مشترک برای توسعه و فرهنگ سازی به‌ویژه در حوزا کودکان نیز با انعقاد تفاهم‌نامه ها و قراردادها استفاده شده است.
وی افتتاح این مجموعه آموزشی را در ارتقاء سطح آگاهی کودکان و نوجوانان مؤثر ارزیابی کرد و افزود: آموزش های مراکز فنی و حرفه‌ای با حمایت‌های دولت از طریق تسهیلات بانکی و نهادهای حمایتی همچون کمیته امداد و بهزیستی و نیز صندوق کارآفرینی امید از اشتغال بانوان، هنرمندان و روستاییان پشتیبانی می‌کند.
استاندار گیلان با بیان اینکه به واسطه حمایت‌های صورت گرفته دولت طی سالیان اخیر شاهد دستاوردهای خوبی در صنعت بافت فرش و تابلو فرش، رشتی دوزی و سایر صنایع دستی و رضایتمندی در فروش بوده ایم، گفت: دولت طی سال گذشته بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت به متقاضیان فنی و حرفه‌ای که اشتغال ایجاد کنند، پرداخت کرده است./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.