×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
سازمان فناوری اطلاعات یکی از بی‌حاشیه‌ترین و کم‌توقع‌ترین سازمان‌های شهرداری رشت است

گیلان پیام/ سید محمد احمدی شهردار رشت در جلسه‌ای که در سازمان فناوری اطلاعات شهرداری برگزار شد اظهار داشت: رشت تشنه خدمت است و کارهای زیادی می‌توان در آن انجام داد که عمده این اقدامات هم باید توسط شهرداری عملیاتی شود.
شهردار رشت ضمن تبریک فرارسیدن روز ملی فناوری اطلاعات تصریح کرد: شهرداری رشت چه از نظر اداری و گردش مالی و چه از حیث منابع انسانی و خدماتی سرآمد تمام سازمان‌ها محسوب می‌شود از طرفی سازمان فناوری اطلاعات به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های شهرداری خدمات زیادی انجام می‌دهد که متاسفانه دیده نمی‌شود.
احمدی با بیان اینکه سازمان شهرداری یک سازمان زنده و پویا است عنوان کرد: غفلت‌های زیادی از گذشته در شهرداری رشت صورت گرفته اما این بدان معنا نیست که ما بخواهیم زحمات گذشتگان را نادیده بگیریم زیرا این کار واقعا ناشکری است.
وی تخریب مدیرانی که از گذشته در مجموعه شهرداری رشت فعالیت می‌کردند را برخلاف عقاید و اصول کاری خود اعلام کرد و گفت: همه نیروها زحمت کشیدند و تلاش کردند اما پیامدها و خروجی‌های این اقدامات و بدبینی‌هایی که هم‌اکنون ما می‌بینیم نسبت به شهرداری رشت وجود دارد را هم باید در نظر بگیریم و به آن توجه کنند.
شهردار رشت با تاکید بر اینکه هر سازمانی در کار خود امکان دارد انحرافاتی داشته باشد ابراز داشت: شهرداری رشت هزار میلیارد تومان گردش مالی دارد بنابراین بروز هر گونه انحرافات در سازمانی مانند شهرداری بیشتر از هر نهاد و دستگاه دیگری خود را نشان می‌دهد.
احمدی نظام‌مند کردن خدمات را از جمله دیگر اقدامات ارزنده شهرداری در چند ماهه گذشته اعلام کرد و گفت: هیچکدام از این کارها و برنامه‌های ما تصادفی نیست و با ایجاد نظام خزانه‌داری، در حقیقت نظم به مجموعه شهرداری رشت برگردانده شد.
وی اجرای هوشمندسازی و فاز نخست آن تحت عنوان ممیزی نوین املاک را از جمله اقدامات مثبت شهرداری در چند ماهه اخیر دانست و اظهار داشت: در کل کشور تنها یک یا دو شهر است که توانستند بخشی از خدمات خود را هوشمندسازی کنند.
شهردار رشت در پایان خاطرنشان کرد: سازمان فناوری اطلاعات یکی از آرام‌ترین، بی‌حاشیه‌ترین و کم‌توقع‌ترین سازمان‌های شهرداری رشت محسوب می‌شود که در عین حال با داشتن اثربخشی بسیار زیاد، واقعا به صورت گمنام کار می‌کند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.