×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
۳۵۰ هزار پاکت جشن نیکوکاری در سطح مدارس گیلان توزیع می‌شود

۳۵۰ هزار پاکت نیکوکاری در سطح مدارس گیلان توزیع می شود

در مرحله دوم برگزاری جشن عاطفه‌ها ۳۵۰ هزار پاکت نیکوکاری در سطح مدارس سراسر گیلان باهدف جمع‌آوری کمک‌های دانش آموزان و اولیاء آن‌ها برای کمک به دانش آموزان بی‌بضاعت توزیع می‌شود.

به گزارش گیلان پیام،عباس اهرابی، مدیرکل کمیته امداد استان گیلان بابیان اینکه مرحله دوم جشن عاطفه‌ها هم با شعار ” بارنگ مهر رؤیایی را بسازیم ” در سراسر استان برگزار می‌شود گفت: جشن عاطفه‌ها هرساله هم‌زمان با بازگشایی مدارس باهدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای تأمین لوازم تحصیلی دانش آموزان بی‌بضاعت و کم‌بضاعت برگزار می‌شود.

وی به برگزاری مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در تاریخ دهم مهرماه سال جاری اشاره کرد و افزود: در مرحله دوم جشن عاطفه‌ها ۳۵۰ هزار پاکت نیکوکاری در سطح مدارس سراسر گیلان باهدف جمع‌آوری کمک‌های دانش آموزان و اولیای آن‌ها برای کمک به دانش آموزان بی‌بضاعت توزیع می‌شود.

اهرابی با قدردانی از مردم نیکوکار گیلان به دلیل کمک بیش از ۶۰۰ میلیون تومانی آن‌ها به دانش آموزان نیازمند در مرحله اول جشن عاطفه‌ها تصریح کرد: در حال حاضر ۱۰ هزار و ۱۶۱ دانش‌آموز و دو هزار و ۶۰ دانشجوی نیازمند تحت حمایت کمیته امداد گیلان هستند و برای تأمین سبد تحصیلی هریک از این دانش‌آموزان و دانشجویان ۴۰۰ هزار تومان نیاز است که بخشی از این سبدهای تحصیلی تهیه و در اختیار دانش آموزان و دانشجویان قرار گرفت و مابقی هم در مرحله دوم جشن عاطفه‌ها و با کمک خیران تأمین می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد گیلان به همکاری خوب مدیران و مسئولان مدارس گیلان برای برگزاری هرچه بهتر جشن عاطفه‌ها اشاره کرد و گفت: کمک‌های جمع‌آوری‌شده در مرحله دوم جشن عاطفه‌ها با تشخیص مدیران در هر مدرسه در میان دانش آموزان نیازمند همان مدرسه توزیع می‌شود.

 شایسته ذکر است مردم نیکوکار استان و خیران می‌توانند علاوه بر تماس با شماره‌های ۰۱۳۳۳۳۶۵۶۰۷ و ۳۳۳۶۵۷۹۱ با شماره‌گیری کد #۱*۸۸۷۷* نسبت به پرداخت کمک‌های خود به دانش‌آموزان نیازمند اقدام کنند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.