×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
         همایش خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار شهرستانی در استان گیلان برگزارشد

 

به گزارش روابط عمومی اولین همایش خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار شهرستان شفت  با حضور خیرین مدرسه ساز و جمعی از مسئولین در سالن اجتماعات ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار گردید  .

به گزارش گیلان پیام،صادق مقصودی سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان شفت هدف از برگزاری این همایش را  تجلیل و قدردانی از خدمات خیّرین نیک اندیش مدرسه ساز، گسترش فرهنگ مدرسه سازی و جذب مشارکت‌های خیّرین و افراد توانمند در توسعۀ فضاهای آموزشی شهرستان عنوان کرد.

وی در ادامه سخنان خود ضمن تبریک ایام شعبانیه و تقدیر از حمایت های نماینده مردم شریف شهرستانهای شفت و فومن در مجلس شورای اسلامی و همچنین فرماندار شهرستان در برگزاری این همایش  گفت : یکی از راه های توسعه پایدار کشور در سایه تعلیم و تربیت به وجود خواهد آمد و نقش خیرین مدرسه ساز در این زمینه می تواند بسیار مفید باشد.

در ادامه مهندس قدسی معاونت مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان گیلان با بیان مطالبی ضمن قدردانی از حضور خیرین این شهرستان به اهمیت برگزاری این همایش پرداخت و فرمود در امر تعلیم و تربیت  تنها متولیان مسئول نیستند بلکه تمامی افرادی که دغدغه تعلیم و تربیت دارند نیز مسئولند.

وی یادآور شد:خیرین مدرسه ساز چهره های ماندگار جامعه در این عرصه هستند که بدون هیچ چشم داشتی در این امر خداپسندانه شرکت می کنند.

قدسی با بیان اینکه خیرین در واقع نیازی به تقدیر و تشکر ندارند چرا که اجر و پاداش آنها نزد خداوند متعال است  تصریح نمود: هدف از برگزاری این همایش  علاوه بر تجلیل از این بزرگواران ارائه و نشان دادن این کار فاخر و ارزشمندآنان به مردم عزیز است ./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.