×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
مهندس داراب زاده:  برای اجرای پروژه های مهم استان ، همکاری دستگاه های اجرایی ضروری است

سرپرست شرکت برق منطقه ای گیلان با معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری گیلان دیدار کرد.
به گزارش گیلان پیام،مهندس علی اوسط اکبری مقدم معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان در این دیدار، ضرورت همکاری دستگاه‌های اجرایی استان برای اجرای پروژه‌های مهم در زمان مقرر را مورد تاکید قرار داد.
در ادامه این جلسه مهندس داراب زاده سرپرست برق منطقه ای گیلان ضمن تبریک اعیاد گذشته و پیش رو با اشاره به شرایط موجود و درگیر بودن استان گیلان در مبارزه با بیماری کرونا از مدافعان سلامت، کادر درمانی، پرستاران، پزشکان و مجموعه مدیران و دست اندرکاران مبارزه با این ویروس منحوس قدردانی کرد. مهندس داراب زاده در بخشی دیگر از سخنان خود با ارائه گزارشی از اقدامات انجام گرفته، خواستار همکاری و همیاری دستگاه‌های مرتبط با انجام پروژه‌های صنعت برق استان شد و بر ضرورت انجام کار و پایان پروژه های در دست اقدام در زمان مقرر خود تاکید ورزید.
در بخش پایانی این جلسه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان مهندس داراب زاده را جهت تسریع در کار و هماهنگی لازم بین دستگاه های اجرایی صادق خواندند و در پایان ابراز امیدواری کردند که انشاالله شرایط سلامت کشور و استان از حیث وجود ویروس کرونا مطلوب شود و با رعایت مردم شریف موجبات شکست این ویروس منحوس فراهم گردد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.