×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان در جلسه شورای اداری شهرستان سیاهکل؛  ضرورت تقویت مشارکت مردمی در راستای شکوفایی اقتصاد گردشگری


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان گفت: اگر رویکرد تقویت مشارکت مردمی در قالب یک ساختار قانونمند ساماندهی شود، شکوفایی اقتصاد گردشگری محقق می شود.
به گزارش گیلان پیام،مهندس علی اوسط اکبری مقدم در راستای اجرای بخشنامه سفر معاونان استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی گیلان به شهرستان ها در سفر به سیاهکل وبازدید از پروژه ها با حضور در جلسه شورای اداری به اقدامات لازم الاجرا در جهت توسعه این شهرستان اشاره کرد و افزود: انتظار داریم با مدیریت منابع مالی در جهت افزایش شاخص های توسعه سیاهکل اقدامات موثری انجام شود.
وی با بیان نواقص موجود در بخش زیرساخت راه در شهرستان ها اشاره و خاطر نشان کرد: راههای روستایی شهرستان سیاهکل به مراتب بهتر از راه های برخی از شهرستان های مشابه این شهرستان است اما باید با هم افزایی و تعامل دستگاه های اجرایی ذیربط در بهبود وضعیت موجود تلاش کرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان حفاظت از منابع طبیعی را مورد تاکید ویژه قرارداد و بیان داشت: در زمینه منابع طبیعی باید به گونه ای عمل نماییم تا این میراث ارزشمند به نسل های آتی منتقل شود.
وی به پروژه مخازن آب شرب شهرستان اشاره و با تشکر از زحمات مدیران حوزه های آب و برق گفت: در زمینه آب شرب که برای این شهرستان بسیار حیاتی و مهم است اقدامات خوبی انجام گرفته و تلاش می کنیم در سفر دکتر نوبخت به گیلان به منظور تسریع در بهره برداری اعتباری برای این پروژه درنظرگرفته شودمقدم در ادامه سفر به شهرستان سیاهکل با حضور در دبیرخانه مسیر گردشگری البرز مرکزی از نزدیک در جریان فعالیت های این مرکز مردم نهاد قرار گرفت.
وی در این بازدید با تاکید بر تقویت حوزه های سرمایه گذاری در بخش گردشگری اظهار داشت: باید شرایطی ایجاد شود که با مشارکت مردم و سازمان های مردم نهاد تحول جدی در گردشگری استان و شهرستان صورت گیرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بر ضرورت تقویت مشارکت مردمی تاکید کرد و گفت: اگر این رویکرد در قالب یک ساختار قانونمند ساماندهی شود شکوفایی اقتصاد گردشگری شهرستان محقق می شود. /انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.