×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد گیلان :  حل بخشی از مشکلات نیازمندان از طریق پرداخت فطریه دو میلیارد تومانی گیلانیان

 

در برآورد اولیه دو میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان زکات فطریه توسط گیلانیان پرداخت شده است که این مبلغ به صورت نقدی و غیرنقدی و از طریق هزار و ۷۹۰ پایگاه ثابت و سیار جمع آوری شده است.

 به گزارش گیلان پیام،محمدرضا جوادزاده، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد گیلان با قدردانی از مردم نوع دوست استان گفت : گیلانیان همواره در پرداخت زکات و صدقات و همچنین یاری رساندن به نیازمندان تلاش می کنند و در مناسبت های مختلف سال کمک های خود را برای حل مشکلات محرومان اهداء میکنند.

 وی با بیان اینکه در برآورد اولیه دو میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان زکات فطریه توسط گیلانیان پرداخت شده است افزود: این مبلغ به صورت نقدی و غیرنقدی و از طریق هزار و ۷۹۰ پایگاه ثابت و سیار جمع آوری شده است که در کوتاه ترین زمان ممکن به دست نیازمندان رسید .

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد گیلان افزود: امسال موُسسات خیریه و سازمانهای مردم نهاد برای جمع‌آوری زکات فطریه در سطح استان مجوز دبیرخانه زکات در کمیته امداد استان و شهرستان‌ها را دریافت کردند وهمچنین مبالغ جمع‌آوری‌شده و هزینه کردها را هم به اطلاع این نهاد می رسانند.

جوادزاده با اشاره به اینکه جمع آوری زکات فطریه تا پایان ماه جاری ادامه دارد گفت : برخی از مردم نیکوکار اگر به دلایلی نمی توانند در پایگاه های کمیته امداد حضور بهم رسانند می توانند از طریق شماره گیری کد *۸۸۷۷*۱# نسبت به پرداخت زکات فطریه خود برای کمک به نیازمندان اقدام کنند.

 

شایسته ذکر است آمار نهایی پرداخته زکات فطریه گیلانیان بعد از اتمام  جمع آوری به استحضار مردم نیکوکار استان گیلان خواهد رسید./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.