×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
معاون امور استان های مرکز مقاومت بسیج وزارت نیرو: با تلاش های بسیجیان، مصرف برق ، ۸ درصد کاهش یافت


با همت و تلاش فرمانده پایگاه مقاومت حمزه سیدالشهدا، دفتر پایگاه در سریع ترین زمان ممکن آماده شد
به گزارش گیلان پیام، مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان در مراسم افتتاحیه دفتر پایگاه مقاومت حمزه سیدالشهدای برق منطقه ای گیلان گفت: با همت و تلاش فرمانده پایگاه مقاومت حمزه سیدالشهدا، دفتر پایگاه در سریع ترین زمان ممکن آماده شد و بنده از مجموعه اقدامات ایشان جهت احداث دفتر پایگاه قدردانی می کنم. امیدوارم پایگاه بتواند کمک موثری در دستیابی شرکت به اهدافش داشته باشد.
«بهمن داراب زاده» معاون برنامه ریزی و تحقیقات شرکت برق منطقه ای گیلان در این مراسم گفت: در طی یکسالی که مسئولیت فرماندهی پایگاه مقاومت حمزه سیدالشهدای شرکت برق منطقه ای گیلان را برعهده گرفتم، اولین و ضروری ترین نیاز پایگاه ، احداث مکانی جهت متمرکز کردن و انسجام بخشیدن به فعالیتهای پایگاه بود. که به شکر خدا امروز شاهد افتتاح پایگاه خواهیم بود.
داراب زاده ضمن قدرانی از حمایتهای مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان در احداث دفتر پایگاه گفت: در حال حاضر ۱۰۰ نفر عضو پایگاه می باشند و بر اساس سیاستگذاریهای انجام شده تصمیم داریم هر سال به تعداد اعضای پایگاه افزوده شود. از جمله اهداف و ایده آرمانی پایگاه مقاومت ، جذب حداکثری و مشارکت همه کارکنان در فعالیت های پایگاه مقاومت می باشد.
«سردار صحراپور» معاون امور استان های مرکز مقاومت بسیج وزارت نیرو در مراسم افتتاحیه دفتر پایگاه مقاومت حمزه سیدالشهدای برق منطقه ای گیلان، گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ملت شریف ایران لحظه ای دست از تلاش و کوشش بر نداشت و امروز پس از چهل سال مجاهدت و به به برکت خون شهدا توانستیم از نظر علمی، فنی،نظامی و … به مراتب بالایی برسیم و اینک به درجه ای از قدرت دست یافته ایم که ابرقدرت های جهان مات و مبهوت مانده اند.
وی افزود: افتتاح دفتر پایگاه نوید حرکت و پویایی است و می تواند به شرکت در دستیابی به اهدافش کمک موثری کند. ما باید بخاطر خدمت به ملت شریف ایران به خودمان ببالیم و به آن افتخار کنیم.
وی افزود: ورود بسیج در مباحث فنی شرکت می تواند کارآمد و موثر باشد. با ورود بسیج به موضوع مدیریت مصرف برق در سال ۹۵، توانستیم حدود ۸ درصد کاهش مصرف برق را داشته باشیم. ما باید ایمان داشته باشیم که در پایگاه های مقاومت، فعالیت ها و اقدامات بزرگی را می توان انجام داد.
سردار صحراپور با مقدس عنوان کردن پایگاه مقاومت، افزود: باید با پشتکار و مداومت، قدم های موثری در راستای اهداف بسیج برداریم و باور داشته باشیم که برای دستیابی به اهداف صنعت آب و برق ، می توانیم خدمات شایسته ای را انجام دهیم.
گفتنی است که در پایان این مراسم، لوح سپاسی به خانواده های معظم شدا، ایثارگران و رزمندگان اهدا شد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.