×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان: مانور منطقه ای پدافند غیر عامل، به بهترین شکل، مدیریت و اجرایی شود


چهارمین جلسه شورای هماهنگی مدیران ارشد وزارت نیرو در استان گیلان، با محوریت برگزاری مانور منطقه ای پدافند غیر عامل برگزار شد.
به گزارش گیلان پیام،مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان با اشاره به برگزاری مانور منطقه ای پدافند غیر عامل در سال جاری به میزبانی صنعت آب و برق گیلان، گفت: چهارمین جلسه شورای هماهنگی مدیران ارشد وزارت نیرو در استان گیلان با توجه به اهمیت ویژه این مانور، برگزار می شود و باید با برنامه ریزی درست و دقیق این مانور را به بهترین شکل ممکن، مدیریت و اجرا کنیم.
وی افزود: برگزاری شایسته و مطلوب این مانور، مستلزم همکاری و مشارکت خوب تمام شرکت های صنعت آب و برق استان می باشد و باید با کار گروهی، بهترین میزبانی را از همکاران عزیزمان که برای اجرای این مانور از استان های دیگر تشریف می آورند، داشته باشیم.
در این جلسه طالبی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان، با اشاره به آخرین وضعیت توزیع نیروی برق استان، گفت: شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در میانگین کشوری، چهارمین شرکت از نظر تعداد مشترکین و دومین شرکت از نظر طول شبکه فشار ضعیف به ازای هر مشترک در سطح کشور بوده و از نظر تنوع مشترکین، نزدیک به ۷۸ درصد مشترکین را مصارف خانگی تشکیل می دهند که ۴۶ درصد برق مصرفی استان را به خود اختصاص داده اند.
وی افزود: در سال ۹۶، ۹۷ و ۹۸، پیک بار همزمان استان در ۹ مرداد به ترتیب به میزان ۱۲۷۲ ، ۱۵۹۲ و ۱۵۹۴ مگاوات بوده که سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶ به میزان ۲۵/۸ درصد رشد بار ایجاد شد. در پیک امسال نیز ۱۵۲/۴ مگاوات مدیریت بار صورت گرفت که اگر مدیریت فوق اعمال نمی شد، پیک بار همزمان استان گیلان در۹ مرداد سالجاری به ۱۷۴۶/۴ مگاوات می رسید.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در خصوص مشکلات این شرکت گفت: یکی از مشکلات شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان، فرسودگی شبکه های توزیع می باشد که برای باز سازی شبکه های فرسوده به ۹۸۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز می باشد.
در ادامه مهجوری، رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل صنعت آب و برق گیلان، طی گزارشی اهم برنامه های مانور منطقه ای پدافند غیر عامل را که با مشارکت استان های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل،کردستان و زنجان و به میزبانی استان گیلان برگزار خواهد شد را تشریح کردند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.