×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان :  برگزاری بیش از ۶ هزار نفر ساعت آموزشی در شرکت گاز استان گیلان

شرکت گاز استان گیلان در بهار امسال موفق به برگزاری بیش از ۶ هزار نفر ساعت آموزشی برای کارکنان شده است.

به گزارش گیلان پیام،حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از برگزاری بیش از ۶ هزار نفر ساعت آموزش برای کارکنان رسمی و غیررسمی شرکت گاز استان در بهار سال جاری خبر داد.
مدیرعامل شرکت گاز استان با بیان اینکه در بهار امسال حدود ۴۵۰ نفر از کارکنان در کلاس های آموزشی شرکت نموده اند، گفت: هدف شرکت گاز از برگزاری دوره های آموزشی، ارتقای حداکثری سطح دانش و بهره وری کارکنان می باشد.
مهندس اکبر برنامه ریزی استراتژیک، برنامه ریزی و کنترل پروژه، تست هیدرواستاتیک خط لوله، حفاظت فیزیکی و حفاظت کاتدی را از مهم ترین موضوعات آموزشی در سه ماه اول سال جاری عنوان نمود.
وی افزود: شرکت گاز استان گیلان اهتمام ویژه ای به امر آموزش در سطح سازمان و جامعه دارد و بجهت عملکرد شایسته در این زمینه موفق به کسب رتبه نخست در زمینه پیشرفت و تحقق برنامه های آموزشی در سال ۹۷ در ارزیابی آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت ملی گاز ایران شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان در پایان اظهار داشت: این شرکت همواره سعی نموده تا با افزایش سطح دانش کارکنان، علاوه بر ایجاد فضای بهتر درجهت پیشرفت و توسعه شرکت، زمینه ارائه خدمات شایسته تر به مردم و مشترکین و به تبع آن افزایش رضایتمندی ایشان را فراهم آورد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.