×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان: با رعایت نکات ایمنی پاییز و زمستانی آرام و امن را سپری نماییم

حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز گیلان با آغاز فصل پاییز و شروع سرما از همه مشترکین گاز بویژه گیلانیان فهیم خواست با رعایت نکات ایمنی و استفاده از وسایل گرمایشی استاندارد، پاییز و زمستانی آرام و امن را در کنار خانواده های محترمشان سپری نمایند.

به گزارش پیام گیلان،مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان اظهار داشت: علیرغم توصیه ها و بیان هشدارهای لازم جهت رعایت نکات ایمنی متأسفانه همه ساله شاهد وقوع حوادث ناخوشایندی ناشی از استفاده از وسایل گازسوز غیر استاندارد و یا عدم رعایت هشدارهای ایمنی از این نعمت خدادادی هستیم که در پاره ای از موارد منجر به فوت نیز می شود.

مهندس اکبر ادامه داد: استفاده از لوله های بخاری مناسب، بست فلزی، دودکش مجهز به کلاهک و مسدود کردن شیرهای گاز بدون استفاده با درپوش از جمله مواردی هستند که رعایت آنها می تواند تا حد بسیاری از بروز حادثه جلوگیری نماید.

وی از همه مشترکین عزیز خواست تا ضمن رعایت تمامی نکات ایمنی بالاخص چند مورد ذکر شده، به اطلاعیه های شرکت گاز که از طریق رسانه ها و کانالهای ارتباطی شرکت اطلاع رسانی می گردد توجه فرمایند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان ابراز امیدواری کرد با رعایت نکات ایمنی و استفاده صحیح از این نعمت الهی سالی بدون حادثه را به کمک یکدیگر سپری نمائیم.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.