×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
شصت و هفتمین جلسه شورای راهبردی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد

 

شصت و هفتمین جلسه شورای راهبردی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با رویکرد بررسی پروژه های استراتژیک حوزه سلامت ،  در دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی گیلان، برگزار شد.

به گزارش گیلان پیام، شصت و هفتمین جلسه شورای راهبردی دانشگاه علوم پزشکی گیلان بر گزار شد.

دکتر شاهرخ یوسف زاده چابک – رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به شعار امسال سازمان بهداشت جهانی در این نشست، گفت: مهمترین اقدام عملی که دانشگاه علوم پزشکی گیلان در راستای تحقق این شعار جهانی در دستور کار دارد، بحث اجتماعی سازی مقوله سلامت است و همه باید تلاش کنیم تا با اجتماعی شدن تمامی فعالیت های حوزه سلامت گامی موثر در ارایه روند خدمات سلامت برداشته شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، تاکید کرد: توجه به نیاز بیماران به ویژه پس از ترخیص، یک اقدام لازم و ضروری می باشد که راه اندازی واحد ایستگاه مراقبت در منزل ( home care ) در بیمارستان ها می تواند در این خصوص بسیار کمک کننده و تسریع در روند درمان باشد و در این زمینه، حضور افراد با تجربه برای ارایه خدمات مراقبت در منزل و پایین بودن تعرفه ها نیز حایز اهمیت است. وی اظهار امید واری کرد با مشارکت سایر بخش ها واحد home care در محلات توسعه یابد.

دکتر یوسف زاده تصریح کرد: همه حوزه ها دانشگاه باید نقش و رسالت خود را در راستای اجتماعی کردن مقوله سلامت ایفاء کنند. وی با اشاره به چشم انداز دانشگاه، اظهار داشت: مقوله بین المللی سازی فعالیت های دانشگاه در دستور کار قرار دارد و برای برند سازی این فعالیت ها در عرصه ملی و جهانی، نیازمند استقرار این مهم در دانشگاه هستیم و متولیان امر باید در این خصوص بیش از پیش تلاش کنند.

توسعه فعالیت های دانشگاه به منظور ایجاد بستر مناسب برای ارتقای کیفیت خدمات، شناسایی و معرفی پتانسیل های دانشگاه، توسعه شبکه ملی سلامت در استان و حرکت به سوی اجتماعی شدن مقوله سلامت از مهمترین مباحث شصت و هفتمین جلسه راهبردی دانشگاه علوم پزشکی گیلان بود./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.