×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
دیدارمدیرکل دیوان محاسبات گیلان با مدیرعامل شرکت گاز استان

مدیرکل دیوان محاسبات گیلان و هیئت همراه با حضور در شرکت گاز با مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان دیدار کرد.


به گزارش گیلان پیام،در این دیدار حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان ضمن عرض خیر مقدم، گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز فصل پاییز و بازگشایی مدارس، گزارشی از وضعیت گازرسانی در استان ارائه نمود.
اکبر با بیان اینکه عملیات توسعه گازرسانی در استان رو به اتمام است اظهار داشت: هم اکنون درصد بهره مندی روستایی استان بیش از ۹۵ درصد می باشد و با توجه به گازدار بودن همه شهرهای استان متوسط بهره مندی گاز درگیلان ۹۸ درصد می باشد..
وی با اشاره به مشارکت شرکت گاز استان گیلان در امر گازرسانی به استان سیستان و بلوچستان گفت: عملکرد شایسته این شرکت در اجرای پروژه های بند «ق» سبب گردید شرکت ملی گاز ایران در هیئت مدیره خود مصوب گرداند تا شرکت گاز استان گیلان بعنوان استان معین طرح گازرسانی به شهرستان زابل را به انجام رساند.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان همچنین به اجرای پروژه های کیفی متنوع در جهت ارتقای سطح رضایتمندی مشترکین اشاره کرد و گفت: راه اندازی مرکز مکانیزه پیام و اتفاقات در کل استان یکی از اقدامات برجسته شرکت گاز استان گیلان در سطح کشور می باشد..
در ادامه احمد پری پور مدیرکل دیوان محاسبات گیلان با اشاره به نقش سازمان دیوان محاسبات به عنوان دستگاه نظارتی گفت: همه سازمانها جزیی از یک مجموعه بزرگ هستیم و دیوان محاسبات نقش نظارتی مجموعه را ایفا می کند که هدف آن مراقبت از دیگر اعضای مجموعه می باشد.
مدیرکل دیوان محاسبات گیلان با اشاره به نگاه مثبت دیوان جهت همکاری با دستگاه های اجرایی با هدف اجرای بموقع کارها گفت: در مواردی که نیاز به مشورت می باشد، آمادگی لازم برای همکاری با دستگاه های اجرایی وجود دارد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.