×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
دکتر محسن بختیار در حاشیه بازدید از پروژه های برق گیلان:   احداث نیروگاههای DG در استان گیلان، از سیاستهای مهم وزارت نیرو است

دکتر محسن بختیار معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت نیرو در سفر به گیلان، ضمن نشست با مسئولین ارشد برق گیلان در راستای بررسی مسائل و مشکلات پروژه های این شرکت، از پروژه های نیمه تمام شرکت نیز بازدید کردند.

به گزارش گیلان پیام،«دکتر محسن بختیار» معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت نیرو در حاشیه بازدید از پروژه های نیمه تمام شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: پستهای ۶۳/۲۰ کیلوولت سپیدرود رشت و سلیمانداراب رشت از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردارند. اجرای این پروژه ها و بهره برداری از آنها تا قبل از پیک بار سال ۹۸ از جمله اولویتهای مهم و ضروری است و تلاش خواهیم کرد تا این پروژه ها در چارچوب برنامه زمانبندی شده به اتمام و به بهره برداری برسند.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت نیرو در خصوص تعرفه های برق گفت: هیچگونه افزایش تعرفه برق پیش بینی نشده است اما برای مشترکینی که مصرفشان بالاتر از الگوی مصرف باشد با ابزار قیمت ، مدیریت بهینه مصرف برق اعمال خواهد شد و از ابزار قیمت برای متعادل کردن مصرف مشترکین بد مصرف استفاده خواهیم کرد تا بتوانیم مصارف بالای الگوی مصرف برق را کنترل کنیم.

دکتر محسن بختیار در خصوص تعیین و تکلیف سوخت نیروگاههای تولید پراکنده(DG) گفت: قیمت سوخت نیروگاههای تولید پراکنده ای که متصل به شبکه باشند همانند قیمت سوخت سایر نیروگاهها محاسبه خواهد شد و اختلاف های موجود در این بخش حل شده است. از سیاستهای مهم وزارت نیرو مخصوصا در استان گیلان حمایت از احداث نیروگاههای تولید پراکنده است چون که در این استان با محدودیتهای متعددی در رابطه با احداث خطوط و توسعه آن روبه رو هستیم./انتهای پیام

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.