×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
در چهارمین ازهفته دولت و با حضور فرماندار رشت؛ ۱۷پروژه با ۹۳ نفراشتغال زایی در بخش خشکبیجار به بهره برداری رسید

در چهارمین روز ازهفته دولت با حضور فرماندار شهرستان رشت و نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، ۱۷پروژه با ۹۳ نفراشتغال زایی در بخش خشکبیجار به بهره برداری رسیدبه گزارش گیلان پیام،فرماندار شهرستان رشت در افتتاح پروژه ها با بیان اینکه هفته دولت فرصتی مناسب برای ارائه خدمات دولت به مردم شریف کشورمان است گفت: فراهم کردن امکانات رفاهی برای مردم کشور توصیه های امام راحل و مقام معظم رهبری بوده است و امید داریم با افتتاح چنین پروژه های برای مردم شریف شهرستان رشت بخصوص ساکنین بخش خشکبیجار سبب خیر و رفاه گردد.
سیروس شفقی افزود: در چهارمین روز از هفته دولت۱۷ پروژه با اعتباری بالغ بر یک میلیاردو ۴۸۳ میلیون تومان در بخش خشکبیجار به بهره برداری رسید .
وی با اشاره به اینکه با افتتاح این پروژه ها برای ۹۳ نفر شغل ایجاد شده است گفت: امید داریم با توسعه در بخش ها و روستاها نرخ بیکاری را در شهرستان رشت کاهش دهیم .
شفقی ادامه داد: در فصل حمل و نقل جاده ای، زیر سازی آسفالت راه ها با اعتباری بالغ بر ۶۳۰ میلیون تومان، توسعه خدمات شهری دو پروژه با هزینه بالغ بر ۴۹۳ میلیون تومان، فصل حمایتی تعداد ۵ واحد مسکن مدد جویی با اعتبار بالغ بر ۸۰ میلیون تومان، فصل انرژی ۶ پروژه در بخش تامین برق و توسعه و احداث و بهینه سازی انرژی با اعتباری بالغ بر ۲۴۱ میلیون تومان هزینه شده است و همچنین کلنگ مجتمع تفریحی و ورزشی خشکبیجار نیز بر زمین زده شد .
فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه مردم شهرستان رشت لایق بهترین ها هستند افزود: تمام تلاش مسئولین با نگاه راهبردی دولت و تدبیر امید این است تا در آینده این شهرستان به جایگاه واقعی خود برسد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.