×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
در دیدار رییس شورا با محصلین و دانشجویان فعال در حوزه علوم هوا فضا؛   تلاش ما کمک به مهیا نمودن بهترین شرایط در جهت رشد دانش آموزان و دانشجویان نخبه

علوی: تلاش ما در مجموعه مدیریت شهری کمک به مهیا نمودن بهترین شرایط در جهت رشد دانش آموزان و دانشجویان نخبه می باشد.

به گزارش گیلان پیام،رییس شورای شهر به مناسبت روز ملی فناوری فضایی طی دیدار با محصلین دارای رتبه در جشنواره های علمی و دانشجویان فعال در حوزه علوم هوا فضا از این نخبه ها تجلیل نمود.

سید امیرحسین علوی با اشاره به فرا رسیدن ایام چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی اظهار نمود: این ایام فرصت مناسبی است تا یک بار دیگر ارزش ها و اهداف خود را بازخوانی نماییم.

وی نقش خانواده را از مهمترین عوامل در تربیت، رشد و تعالی افراد دانست و بیان نمود: کشور ایران ظرفیت های مختلفی چه از لحاظ طبیعی و چه از لحاظ انسانی دارا می باشد و این از لطف های خداوند به کشور ایران است. متاسفانه علارقم تمام نعمتهایی که در کشور به لحاظ نیروی انسانی و علمی وجود دارد نتوانستیم از نخبگان به درستی حمایت نماییم و همین عاملی برای مهاجرت نخبگان به خارج از کشور می باشد.

رییس شورای شهر رشت با بیان اهداف شورای شهر رشت برای حمایت از اقشار مختلف جامعه تصریح نمود: علیرغم اینکه حمایت از نخبگان در شورای شهر مرسوم نبوده ولی بر خود وظیفه دانستیم تا با برگزاری این جلسات از دغدغه های افرادی که در حوزه های علمی فعالیت می کنند از نزدیک آشنا شویم و همچنین این حس را منتقل کنیم که تلاش و موفقیت های این افراد از نظر مسئولین و مردم دور نیست.

وی با اشاره به خدمات ارزشمند شهید احمدی روشن بیان نمود: شهید احمدی روشن از جمله مفاخر حوزه علمی کشور است که باعث موفقیت های بسیار ارزشمندی در حوزه موشکی و هوا فضای کشور شد.

رییس شورا پس از شنیدن نظرات اولیا دانش آموزان و همچنین نظرات دانشجویان بیان نمود: هر فردی در جهان رسالتی را بر عهده دارد، هر کدام از ما باید نقش خود را به بهترین شکل ممکن در جهان به درستی انجام دهیم.

سید امیر حسین علوی با اشاره به نقش دانش آموزان و دانشجویان در سازندگی و آینده کشور افزود: آینده خیلی سریعتر از آن چیزی که تصور می شود به انسان نزدیک است و دور نیست. آینده ای که مسئولیت های مدیریتی و علمی را به عنوان یک فرصت در اختیار همین دانش آموزان و دانشجویان قرار می دهد. تلاش ما در مجموعه مدیریت شهری کمک به مهیا نمودن بهترین شرایط در جهت رشد این عزیزان است.

در پایان این نشست از دانش آموزان و دانشجویان هوا فضا تجلیل شد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.