×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
جزییات طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا در گیلان تبیین شد

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، جزییات اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا در گیلان را تشریح کرد.
به گزارش گیلان پیام،دکتر ارسلان سالاری- رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، از اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا، با همکاری نیروی قدس سپاه خبر داد.

دکتر سالاری با تبریک ایام با سعادت ولادت مولود کعبه، حضرت علی علیه السلام، در خصوص اجرای این طرح ملی در گیلان تصریح کرد: این بسیج ملی در گیلان با همکاری فرماندهی سپاه و بسیج استان در رشت و سایر شهرستان ها اجرا خواهد شد، در این راستا، ۱۲۰۰ بهورز و ۳۵۰هزار سفیر سلامت خانوار و محله نیز فعالیت دارند.
وی در ادامه ضمن تشریح جزییات این بسیج ملی، اظهار داشت: مردم در سراسر استان می توانند با مراجعه به سامانه www.salamat.gov.ir ، در صورت داشتن علایمی چون تب، سرفه، تنگی نفس، اطلاعات خود را وارد نمایند. در غیر این صورت همکاران بهداشتی با همکاری بسیج، مردم را در این زمینه راهنمایی خواهند کرد و در صورت داشتن علایم، آموزش های لازم در خصوص مراقبت در منزل و یا بستری در مراکز درمانی، انجام خواهد شد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، امن ترین مکان را محیط خانه خواند و از مردم گیلان خواست فقط برای انجام امور خیلی ضروری از منزل خارج شوند تا از این اپیدمی و بحران عبور کنیم.
سردار عبدالله پور ضمن تبریک ایام ولادت امیرمومنان، به لزوم همبستگی ملی در مقابل ویروس کرونا اشاره کرد و خاطر نشان شد: در هر بحرانی، زمانی که مشارکت مردم را شاهد بودیم، نتیجه خوب و رضایتبخشی حاصل شده است. حتی در جنگ نیز چنین بوده است. وی ادامه داد: مشکل شیوع این ویروس با همه گستردگی و فراگیربودنش، با حضور و همدلی مردم قابل حل است.
این مقام مسوول با تاکید بر رعایت اصول بهداشت فردی، گفت: گذر از این بحران، کار یک سازمان به تنهایی نیست، با کمک نیروهای داوطلب در کنار دانشگاه علوم پزشکی گیلان هستیم و در این مسیر کمک خواهیم کرد. به نظر می رسد با اقدامات تدبیر شده و به یاری خدا طی یک هفته بتوانیم کنترل این بیماری را به دست بگیریم. /انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.