×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
تصویب حدود ۱۰۰ میلیارد تومان طرح اشتغالزایی روستایی در استان جهت معرفی به بانک ها

 

جانشین معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار از تصویب حدود ۱۰۰ میلیارد تومان طرح اشتغالزایی روستایی در استان جهت معرفی به بانک ها خبر داد

 

به گزارش گیلان پیام ؛ آرش فرزام صفت در نشست کارگروه اشتغال شهرستان فومن که صبح امروز در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد سهمیه شهرستان فومن در اعطای تسهیلات بوم‌گردی به متقاضیان این بخش را ۴۰۰ واحد اقامتگاهی عنوان کرد و افزود: تاکنون ۶۷ طرح در این بخش مورد بررسی و به کارگروه استانی ارسال گردیده است.

وی تعداد طرح‌های اشتغالزایی روستایی بررسی شده در شهرستان فومن را تعداد ۶۰ طرح عنوان و تصریح کرد : دستگاه‌های اجرایی باید با تلاش شبانه‌روزی طرح‌های دیگر ثبت شده در سامانه کارا را تا پایان هفته جاری بررسی و به استان ارسال کنند .

مهندس فرزام صفت در ادامه گفت: پس از بررسی این طرح‌ها در کارگروه شهرستانی و ارسال آن به استان انشاءالله ظرف مدت یک هفته طرح‌های مصوب به بانک‌های عامل معرفی خواهند شد.

جانشین معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار تصریح کرد : باتوجه به شرایط خوب گردشگری و بوم‌گردی این شهرستان باید تلاش بیشتری در توسعه و اجرای طرح‌های بوم‌گردی در این شهرستان صوت پذیرد.

وی خواستار فراخوان مجدد بخشداران، دهیاران ، دستگاه‌های اجرایی و معتمدین مردم جهت اطلاع رسانی مناسب  از ظرفیت‌های اشتغالزایی و بوم‌گردی شهرستان فومن  به مردم شد.

مهندس فرزام صفت بررسی طرح‌های بوم گردی و اعطای تسهیلات تکلیفی در سال ۹۷ در قالب تسهیلات روستایی و فراگیر به متقاضیان را از جمله اهداف برگزاری این نشست برشمرد و گفت: باتوجه به حجم بالای متقاضیان دریافت تسهیلات روستایی متأسفانه تعداد و مبلغ طرح‌های اشتغالزایی روستایی معرفی شده به بانک در این شهرستان بسیار کم است./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.