×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
تشریح برنامه های فصل بهار در منطقه یک شهرداری رشت

ناصر عطایی مدیر منطقه یک شهرداری رشت برنامه های فصل بهار منطقه یک شهرداری را تشریح کرد.

به گزارش گیلان پیام،ناصر عطایی مدیر منطقه یک شهرداری رشت با تشریح برنامه های “بهار ” در این منطقه با رویکرد شهروند مداری و ارتقای سطح خدمات رسانی به شهروندان خبر داد و گفت: طرح فعالیت های بهار در قالب بهسازی و مرمت آسفالت معابر توسط سه پیمانکار، ادامه عملیات لایروبی و همسطح سازی معابر، ادامه عملیات روکش آسفالت معابر توسط شرکت لاتوم، احداث دیوار حفاظتی در محور پیر بازار، احداث خیابان ۸ دی، مناسب سازی معابر، ترمیم و مرمت پیاده رو ها در سطح منطقه، عملیات پیاده رو سازی و تعریض بلوار شهدای گمنام، پیاده رو سازی و تعریض گلباغ نماز، اصلاح هندسی خیابان دکتر حسابی، مسجد امام رضا (ع)، مسیر بازار روز و خیابان ولیعصر (عج) در دستور کار معاونت عمرانی منطقه یک شهرداری رشت قرار گرفته است.

مدیر منطقه یک شهرداری رشت تصریح کرد: زیباسازی فضاهای شهری، بازسازی مبلمان شهر، نخاله برداری، رنگ آمیزی خط کشی معابر و تابلوهای راهنمایی و رانندگی از دیگر برنامه هایی است که در این طرح اجرایی می شود.

وی تعامل و مشارکت شهروندان را مهم ارزیابی کرد و با بیان اینکه پاسخگویی به نیازهای شهروندان در قالب برنامه های فنی عمرانی، حمل و نقل ترافیک، خدمات شهری و بر اساس نیاز سنجی های منطقه انجام می شود افزود: شستشو و رنگ آمیزی المان ها و مبلمان شهری، آذین بندی و نورپردازی میادین و ابنیه، جداره های شهری، حذف زوائد و موانع فیزیکی و پاکسازی محلات و مبادی ورودی شهر، تسطیح و پاکسازی زمین های بایر توسط نواحی سه گانه، مرمت کفپوش پیاده رو ها از برنامه های این منطقه در حوزه معاونت خدمات شهری است.

عطایی بیان داشت: حوزه فضای سبز منطقه نیز باز پیرایی بوستان ها، درختکاری، گلکاری در میادین و پارک ها، رسیدگی به وضعیت سرویس های بهداشتی و… را به صورت مداوم در سطح منطقه انجام خواهد داد.

مدیر منطقه یک شهرداری رشت با تأکید بر اینکه باید طی سال جاری آسیبها و نواقص جبران شود، ادامه داد: مردم از ما انتظار دارند که در شهر پیشرفت و بهبود مشاهده کنند و رضایت شهروندان از عملکرد مدیریت شهری با رفع کاستی ها میتواند موفقیت مدیریت شهری را تضمین کند.

عطایی ادامه داد: کارها و امورات جاری و عمرانی شهرداری با سرعت و دقت لازم با حمایت نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر و همکاری پرسنل خدوم شهرداری در حال انجام می باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در تلاش هستیم که با شیوه های نوین مدیریتی بخصوص شیوه های نوین تأمین مالی پروژه های عمرانی قدمهای مؤثری در عمران و آبادانی شهر بر داریم زیرا اعتقاد داریم شایستگی مردم دریافت خدمات مطلوبتر می باشد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.