×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
بیمارستان شهید نورانی تالش موفق به دریافت لوح ارتقاء شاخص شد

 

علوم پزشکی

درمراسم تقدیر از برترین های ارتقاء سلامت مادرو نوزاد (ترویج زایمان طبیعی) ، بیمارستان شهید نورانی تالش موفق به دریافت لوح ارتقاء شاخص شد.

 

به گزارش گیلان پیام، این مراسم با حضور وزیر بهداشت و جمعی از مسوولین وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی برگزار شد ، از سوی دکتر محمد آقاجانی دبیر اجرایی ستاد کشوری برنامه تحول نظام سلامت به  بیمارستان شهید نورانی تالش لوح ارتقاء شاخص  اهدا شد.

همزمان با اجرای این مراسم، نمایشگاهی جانبی ترویج زایمان طبیعی در طرح تحول سلامت نیز با حضور دانشگاههای سراسر کشور در حال برگزاری می باشد و دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان نیز در این نمایشگاه حضوری فعال دارد.

در این نمایشگاه علاوه بر اینکه مستندات و آثار تولید شده جهت آموزش و فرهنگ سازی پیرامون برنامه ترویج زایمان طبیعی در معرض دید بازدید کننگان قرار می گیرد ،بروشور،پمفلت هایی با موضوع مزایای زایمان طبیعی،تغذیه در زمان بارداری و آموزشهای بارداری و… نیز به بازدید کنندگان این نمایشگاه ارائه می گردد.

گفتنی است: نمایشگاه ترویج زایمان طبیعی در طرح تحول سلامت ، به مدت یک روز از صبح تا پایان وقت اداری در محل سالن همایش های رازی(تهران) برپا می باشد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.