×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
با حضور فعالان حوزه قرآن و عترت شهرداری:   برگزاری جشنواره قرآنی ویژه کارگران شهرداری بررسی و برنامه ریزی شد

جلسه بررسی و برنامه ریزی برگزاری برنامه ها و محافل انس با قرآن و عترت به مناسبت ماه مبارک رمضان در دفتر رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت برگزار شد.

به گزارش گیلان پیام،در جلسه ای که با حضور فعالان حوزه قرآن و عترت شهرداری رشت برگزار شد در خصوص مباحثی چون برگزاری محفل انس استقبال از ماه مبارک رمضان، برگزاری محافل انس با قرآن و عترت به مناسبت ماه مبارک رمضان، برگزاری جشنواره قرآنی ویژه کارگران شهرداری و مسابقات قرآنی ویژه خانواده های کارگران شهرداری و تولید محتوا و اثربخشی برنامه های قرآنی بحث و تبادل نظر شد.

علیرضا حسنی، رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت در این جلسه خواستار تداوم برگزاری این جلسات به صورت مستمر شد و گفت: این جلسات با هدف تصمیم گیری و برنامه ریزی پیرامون برگزاری شکلی و محتوایی برنامه های دینی و قرآنی بر اساس تقویم مناسبتی برگزار شود و در خصوص تولید محتوا اثربخش و مناسب برنامه ها تصمیم گیری و برنامه ریزی انجام پذیرد.

وی به برنامه های پیش بینی شده سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت به مناسبت ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: محفل انس با قرآن به منظور استقبال از ماه مبارک رمضان اولین برنامه ای است که توسط سازمان تدارک دیده شده است که در هفته منتهی به ماه رمضان مقارن با ۲۶ شعبان و سالگرد شهادت شهید مطهری برگزار خواهد شد.

علیرضا حسنی به برگزاری ۱۱ محفل انس با قرآن کریم در ۵ منطقه رشت اشاره کرد و گفت: امسال نیز همانند سال گذشته محافل انس با قرآن کریم در ۱۰ مسجد شهر رشت برگزار خواهد شد و یک محفل انس با قرآن نیز به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) در پیاده راه فرهنگی شهدای ذهاب (شهرداری رشت) برگزار می شود.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت به برگزاری جشنواره قرآنی ویژه کارگران شهرداری اعم از پاکبانان و کارگران فضای سبز اشاره کرد و افزود: این جشنواره قرآنی برنامه دیگری است که توسط سازمان در رشته های روان خوانی، ترتیل، اذان و دعاخوانی (دعای توسل) برگزار می شود.

وی در ادامه گفت: مسابقات قرآنی ویژه خانواده های کارگران شاغل شهرداری همزمان با جشنواره قرآنی کارگران شهرداری به مناسبت این ماه مبارک برگزار می شود که اطلاعات تکمیلی در خصوص نحوه و زمان برگزاری مسابقه متعاقبا اعلام خواهد شد.

وی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از مسئول قرآنی سازمان و سایر همکاران، خواستار جلسات منظم و مستمر توسط این کار گروه با سایر متولیان و دستگاه های فرهنگی از قبیل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان، اداره کل تبلیغات اسلامی استان گیلان، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و سایر ارگان ها در راستای برنامه ریزی و همپوشانی فعالیت های فرهنگی در سطح شهر رشت شد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.