×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
استاندار گیلان در کارگروه مدیریت پسماند استان تاکید کرد:  طرح جامع مدیریت پسماند اجرایی شود

 

 

استاندار گیلان بر لزوم اجرایی شدن طرح جامع مدیریت پسماند تأکید و تصریح کرد: منطقی است ابتدا تمام ظرفیت خود را بر روی تکمیل و اجرایی شدن نیروگاه زباله سوز رشت و توسعه و بهسازی تاسیسات پردازش مکانیکی و بیولوژیکی بگذاریم .

 

به گزارش گیلان پیام؛ دکتر مصطفی سالاری؛ در این جلسه که عصر امروز در محل سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، با بیان اینکه  قطعاً حل مشکلات پسماند از دغدغه‌های جدی ما است گفت: خوشبختانه اراده حل مشکل پسماند در استان وجود دارد و فقط نیاز است سرعت عمل را در جهت تحقق این مهم افزایش دهیم.

وی با اشاره به اینکه وضعیت فعلی پسماند استان قابل قبول نیست، بر ضرورت تفکیک زباله از مبدأ تاکید کرد و ادامه داد: مراکز دفن زباله استان وضعیت مطلوبی ندارند و در این خصوص انتظار دارم با پی گیری جهت تامین منابع مالی از سازمان شهرداری ها و دهیاری ها برنامه های تدوین شده در استان اجرایی شود .

وی پیشرفت فیزیکی مناسب نیروگاه زباله سوز رشت و توسعه و بهسازی تأسیسات مکانیکی و بیولوژیکی را مهمترین برنامه استان در سال ٩٧ دانست .

استاندار گیلان در پایان با بیان این مطلب که مردم سراوان از ما انتظار دارند فضای مطلوب برای زندگی آن ها فراهم گردد، تاکید کرد: با توجه به گرم شدن هوا مشکل تامین مصالح شن و ماسه توسط سازمان آب منطقه ای برطرف گردد تا شهرداری در کنترل شرایط نامناسب محل دفن عملکرد بهتری داشته باشد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.