×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 اجرای نظارت عالیه بر فرآیندهای بهره برداری در شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان

 

 

دکتر صادقی مدیرکل دفتر نظارت بر توزیع شرکت توانیر در جلسه افتتاحیه نظارت عالیه بر فرآیندهای بهره برداری از شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان: هدف از اجرای نظارت عالیه بر فرآیندهای بهره برداری آشنایی با چالش ها و مسائل مناطق مختلف و تبادل تجربیات است.

به گزارش گیلان پیام،بر اساس مکاتبات ارسالی از سوی شرکت توانیر، ارزیابی نظارت عالیه بهره برداری از شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان درحال انجام است و تیم اعزامی طی ۲ روز(۲۲ و ۲۳ آبان ۹۷ ) با حضور در واحدهای مختلف زیرمجموعه معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان ، فعالیتهای این شرکت را در زمینه بهره داری مورد ممیزی قرار می دهند .

در مراسم افتتاحیه نظارت عالیه برفرآیندهای بهره برداری توزیع نیروی برق استان گیلان که ۲۲ آبان ۱۳۹۷ برگزارشد ، مهندس طالبی مدیر عامل شرکت خاطرنشان کرد :  شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان از جمله شرکتهای بزرگ خدمت رسان است که با شبکه های توزیع برق گسترده ، بیشترین پراکندگی مشترکین را در سطح کشور دارد . وی افزود :  توزیع نیروی برق گیلان بیش از یک میلیون و ۴۱۶ هزار مشترک در سطح استان دارد .

طالبی  گفت : توزیع برق گیلان  دارای ۲۸۵۰۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف می باشد که طول شبکه فشار ضعیف ۱۵٫ ۲ برابر شبکه فشار متوسط است و این عامل در کنار پراکندگی مشترکین رتبه دوم این شاخص را به شرکت توزیع برق گیلان در سطح کشور اختصاص می دهد .

وی همچنین ضمن اشاره به بحران های جوی سالیان اخیر در گیلان اظهار داشت : طی سالهای اخیر با تغییرات اقلیمی استان مواجه هستیم که بارش برف سنگین در زمستان و گرمای شدید تابستان را به همراه دارد و این امر موجب گردیده که کار در این شرکت بسیار طاقت فرسا شود اما پرسنل خدوم و سختکوش شرکت توزیع برق گیلان با تکیه بر ایمان و پشتکار قوی در سخت ترین شرایط به مردم شریف استان خدمت رسانی می نمایند که این مسئله موجب فخر و مباهات می باشد .

طالبی چالش های پیش روی توزیع برق گیلان را پرشمار قلمداد کرد و تاکید کرد : مهم ترین خواسته توزیع برق گیلان تخصیص بودجه کافی برای برطرف کردن خسارات ناشی از بحران های سالیان اخیر است تا درکنار وظایف جاری بتوانیم رضایت مردم استان فراهم گردد .

وی در پایان افزود : انجام فرایندهای  ارزیابی و ممیزی در شرکتها می تواند موجب تعالی سازمانی گردد و امیدوارم که با حضور ممیزان گرامی و استفاده از تجربیات ارزشمندشان بتوانیم در مسیر تعالی سازمانی و پیشرفت صنعت برق کشور گامهای موثری برداریم .

در ادامه دکتر صادقی مدیرکل دفتر نظارت بر توزیع شرکت توانیر اظهار داشت : توزیع برق گیلان از جایگاه شامخی در بین شرکت های توزیع برق برخوردار است و همواره نگاه به این شرکت بعنوان یک شرکت موفق و پویا بوده است چراکه از نیروی انسانی صاحبنظر و نخبه ای برخوردار است . وی از استان گیلان بعنوان استانی فرهنگی یاد کرد و افزود : شرکت توزیع برق گیلان طی سالیان اخیر چندین بحران در سطح ملی را پشت سر گذاشته و عملکرد آن ، شکل یک سبک را در عرصه مقابله با بحران به خود گرفته است .

صادقی در پایان گفت : سوالات ارزیابی نظارت عالیه بهره برداری سوالاتی شفاف در حوزه هایی مانند نگهداری و تعمیرات ، راهبری شبکه و ایمنی هستند که در نهایت امر ، هدف آن حصول اطمینان از سلامت فرآیندهای بهره برداری ، هم افزایی و تبادل تجربه و مهم تر از همه آشنایی با چالش ها و مسائل مناطق مختلف سطح کشور است .

مدیر دفتر نظارت بر بهره برداری و مدیر امور و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق گیلان نیز به ارائه عملکرد شرکت در حوزه های مطروحه پرداختند و در ادامه ارزیابان باحضور در دفاتر معین به ممیزی و ارزیابی حوزه های مختلف بهره برداری توزیع برق گیلان همت گماشتند ./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.