×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
مهندس بلبل آبادی مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان:  نهادینه کردن استفاده بهینه از انرژی برق با محبوبیت و معروفیت چهره های ورزشی

 

 

استفاده از محبوبیت و معروفیت چهره های ورزشی که در گوشه و کنار میهن عزیزمان طرفداران زیادی دارند می تواند کمک موثری به  نهادینه کردن استفاده بهینه از انرژی برق نماید.

به گزارش گیلان پیام،«مهندس عظیم بلبل آبادی» مدیر عامل شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان در جمع مربیان رشته های ورزشی؛ والیبال، تنیس روی میز، شنا، آمادگی جسمانی، شطرنج و … و روسا و اعضای انجمن های ورزشی شرکت گفت:

از پتانسیل بالای موجود درعرصه ورزشی می توان درجهت استفاده بهینه از انرژی برق بهره لازم را برد. باید از این ظرفیت در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی ، اقتصادی، سازندگی و … استفاده بهینه شود. استفاده از این ظرفیت بالقوه می تواند راهگشای موثری در کاهش مصرف برق  باشد تا بتوانیم  پیک بار را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

وی افزود: بسیاری از افراد موفق در رشته های ورزشی مختلف سرمشق، الگو و گروه مرجع برای بسیاری از اقشار جامعه می باشند. در نتیجه می توان از چهره های محبوب ورزشی جهت فرهنگ سازی در خصوص مدیریت بهینه انرژی برق استفاده کرد. به یقین اشاعه فرهنگ استفاده بهینه از انرژی برق توسط ورزشکاران موثرتر و عملیاتی تر خواهد بود.

مهندس بلبل آبادی رئیس هیات  ورزشی  شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان با اشاره  به اهمیت  مباحث  فرهنگی- ورزشی  و توجه  به سلامت همکاران گفت: همکاران با کارهای روزمره  طولانی مواجه هستند که محیطی مفرح ، شاد و ورزشی می تواند تضمین کننده سلامتی آنان باشد. امکانات  ورزشی مطلوب شرکت شامل سالن  چند منظوره  ورزشی ، استخر  شنا و … می تواند به طراوت و شادابی روحیه کارکنان کمک شایانی کند تا بتوانند با روحیه ای مضاعف به کار و کوشش بپردازند.

مدیر عامل شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان با اشاره به اینکه یکی  از بزرگترین  دغدغه های  صنعت برق کل کشور  و برق گیلان ، تامین انرژی برق  مطمئن و پایدار  برای مصرف کنندگان است، افزود:

برای دست یافتن به این مهم باید به صورت ویژه به مباحث استفاده بهینه از انرژی برق توجه کرد و از اهرم ها و پتانسیل های بالقوه متعددی که در این زمینه وجود دارد استفاده کرد. یکی از این اهرم ها و توانمندی ها، استفاده از محبوبیت و معروفیت چهره های ورزشی پرطرفدار است که در گوشه و کنار میهن عزیزمان طرفداران زیادی دارند و اگر استفاده بهینه از انرژی برق توسط چهره های شناخته شده ورزشی تبلیغ و اطلاع رسانی شود اثری شگفت و بارورنکردنی خواهد داشت و به کارآمدی صنعت برق بیش از پیش کمک می کند.

در اولین جلسه  اعضای  انجمن  های  ورزشی رضا  احمدی  مسئول  جدید ورزش  و دبیر هیات  ورزشی  شرکت  سهامی  برق منطقه ای  گیلان  گزارشی  از چگونگی روند  شکل گیری  انجمن های ورزشی ،  نظام نامه ورزشی ، اهداف  و برنامه  های کاری در دور جدید  فعالیت های ورزشی  این شرکت  ارائه داد و گفت :  بر اساس  نظام  نامه   تربیت  بدنی  وزارت  نیرو،توسعه  ورزش به ویژه  ورزش  همگانی  ، تقویت حس  تعامل و مشارکت  پذیری  کارکنان و منابع   انسانی شرکت در انجام امور محوله مورد تاکید  قرار گرفت  که برای  تحقق  این مهم  و دیگر  اهداف  ورزشی  راه اندازی  انجمن های ورزشی حسب  پیشنهاد و توصیه  دبیر شورای ورزش  وزارت  نیرو و کارشناس ورزش شرکت های  زیر مجموعه  مادر تخصصی  مورد توجه قرار گرفت .

مسئول ورزش شرکت سهامی برق منطقه ای  گیلان  با اشاره  به شکل گیری  انجمن  های ورزشی دراین شرکت  گفت :  ۱۱ انجمن  ورزشی  متشکل  از ۳۳  نفر از همکاران  ورزشکار و ورزش دوست شرکت اعم از خواهران و برادران  تشکیل شد.  این انجمن  ها در رشته  های ورزشی  فوتسال ، والیبال ، تنیس روی میز ، شنا ، دو میدانی، دارت ، آمادگی  جسمانی،  بدمینتون ، شطرنج ، تیر اندازی  و کوهنوردی  فعالیت  خواهند کرد .

وی افزود:  حسب  ساختار  نظام  نامه  تربیت بدنی وزارت  نیرو  هر انجمن  ورزشی  دارای  ۳ عضو  شامل  رئیس ، نائب  رئیس  و دبیر  است  که در بعضی  از انجمن  های ورزشی  این شرکت  ۲یا ۳ نفر از اعضای  انجمن  از خواهران  هستند .

رضا احمدی  با اشاره  به انتظارات  از انجمن های ورزشی  گفت :

انتظار  داریم که با لحاظ  کردن  پندار ، گفتار  و کردار  نیک  در سطوح  فردی ، خانوادگی و اجتماعی  برنامه  های  خود را برای  سطوح مختلف  شرکت اعم از همکاران ، خانواده   همکاران  ، فرزندان  همکاران و  بازنشستگان  تا پایان  خرداد ماه  جاری  ارائه  دهند  تا این  برنامه ها ضمن  بررسی  و تدوین  در طی  در هفته اول  تیرماه  امسال  به هیات  ورزش تقدیم  شود  و ضمن  بررسی  تا پایان تیر ماه این  برنامه ها در  هیات  ورزش  شرکت  مورد  تصویب  قرار گیرد  و ۸ ماه  باقیمانده  سال را  با یک  برنامه  مصوب و متناسب  ، فعالیت  های ورزشی با نظم و انضباط  تداوم  یابد .

وی افزود :  برنامه های  انجمن  های ورزشی  باید  منطبق  با تقویم  ورزشی  وزارت  نیرو  در سال ۹۷  باشد و دراین  برنامه ها  منابع و امکانات  حتما  مورد نظر  قرار داده  شود. انجمن های  ورزشی  در راستای  اجرای  برنامه های پیشنهادی ،  امکانات  ورزشی  را نیز  لحاظ  کنند  چون  امکانات  ورزشی شرکت  سهامی  برق  منطقه ای  گیلان  فقط سالن سرپوشیده  و استخر  نیست  ، بلکه  زمین  فوتبال و والیبال در بهره  برداری و انبارها نیز  وجود دارد که  می توان حسب ضوابط و هماهنگی  های لازم  ازاین  امکانات  موجود  به نحو  شایسه  ای  استفاده  کرد .

مسئول  ورزش  شرکت  سهامی برق منطقه ای  گیلان  در ادامه  گفت :  به عنوان  مسئول  ورزش  این شرکت  با همه توان تلاش  خواهم کرد  به لحاظ  ساختاری  واحد ورزش  برق  گیلان  را به  دفتر ورزش  برق گیلان  با ۳ نفر کارشناس  ارتقاء دهم  و برای  تحقق  این  مهم  با حمایت  های مدیر عامل ، اعضای  هیات مدیره و اعضای  هیات  ورزش  برق  گیلان  رایزنی  و پیگیری لازم را  خواهم کرد.

وی افزود : همچنین  تلاش  خواهم کرد  که در سطح  وزارت  نیرو و توانیر ، بخشنامه  ممنوعیت با شگاه  داری و  تیم  داری  مورد بازنگری  قرار گیرد. چون  اعتقاد  دارم  در مباحث  فرهنگ  سازی  می توانیم  از پتانسیل  باشگاهداری  وتیم داری  به نحو شایسته ای  بهره  ببریم  و مدیریت  مصرف  بهینه  برق  را نهادینه  کنیم.

وی یادآور شد :  زدن  نخستین کلنگ  احداث مجتمع  فرهنگی  ورزشی  و موزه نیرو در پست شهید  سیادتی  رشت از دیگر برنامه  های  کاری  در مسئولیت  ورزشی  شرکت  است  که ان شاء الله  و به حول قوه  الهی در تحقق آن گام خواهم برداشت./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.