×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
مدیر عامل شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان: بهره برداری از ترانسفورماتور ۲۳۰/۶۳ کیلوولت شهدای نفوت صومعه سرا


عملیات اجرایی فاز اول پروژه توسعه پست ۲۳۰/۶۳ کیلوولت شهدای نفوت صومعه سرا به اتمام رسید.
به گزارش گیلان پیام،«عظیم بلبل آبادی» مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: فاز اول پروژه افزایش ظرفیت پست شهدای نفوت صومعه سرا که در راستای شناسایی، امکان‌سنجی و ارائه الگو به ‌منظور جابجایی تجهیزات در جهت بهره‌وری اقتصادی و با هدف افزایش ظرفیت، بالابردن ضریب اطمینان و پایداری شبکه و اصلاح افت ولتاژ اجرا شده بود به اتمام رسید و مورد بهره برداری قرار گرفت و هم اکنون بارگیری ازترانسفورماتورها در حال انجام می-باشد.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان افزود: در اجرای فاز اول این پروژه، یک دستگاه ترانس ۱۶۰ مگاولت آمپری جایگزین ترانس ۱۲۵ مگاولت آمپری و دو دستگاه ترانسفورماتور کمپکت جایگزین ترانسفورماتورهای کمپکت موجود شد.
وی افزود: با اجرای فاز اول، ۳۵ مگاولت آمپر به ظرفیت پست۲۳۰/۶۳ کیلوولت شهدای نفوت صومعه سرا افزوده شد.
بلبل آبادی گفت: عملیات اجرای فاز دوم پروژه افزایش ظرفیت پست شهدای نفوت صومعه سرا که در آن یک دستگاه ترانس ۱۶۰ مگاولت آمپری جایگزین ترانس ۱۲۵ مگاولت آمپری خواهد شد به زودی آغاز خواهد شد. به عبارتی با اجرای فاز دوم، ظرفیت این پست از ۲۵۰ مگاولت آمپر به ۳۲۰ مگاولت آمپر افزایش داده خواهد شد و در مجموع ۷۰ مگاولت آمپر به ظرفیت پست۲۳۰/۶۳ کیلوولت شهدای نفوت صومعه سرا افزوده خواهد شد.
گفتنی است که پست۲۳۰/۶۳ کیلوولت شهدای نفوت صومعه سرا تغذیه پست های ۶۳ کیلوولت؛ صومعه سرا، شهید قلی پور رشت، فومن، شفت، ماسال، طالقانی رشت و جنوب رشت و تامین برق مطمئن و پایدار قسمت هایی از شهر صومعه سرا را بر عهده دارد و تغذیه این پست از طریق خطوط ۲۳۰ کیلوولت نیروگاه های سیکل ترکیبی گیلان و پره سر انجام می شود./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.