×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
مدیر امور دیسپاچینگ و مخابرات شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان:  مراکز تلفن جدید در پست های نیروگاه گیلان و رشت شمالی مورد بهره برداری قرار گرفت


برای اولین بار در شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان مراکز تلفن مدل SAMIP 4000 در پست های ۴۰۰ کیلوولت نیروگاه گیلان و ۲۳۰ کیلوولت رشت شمالی مورد بهره برداری قرار گرفت.
به گزارش گیلان پیام،«کامبیز اسماعیل نیا» مدیر امور دیسپاچینگ و مخابرات شرکت برق منطقه‌ای گیلان در این خصوص گفت: در ماه های پایانی سال گذشته عملکرد مراکز تلفن قدیمی در پست های نیروگاه گیلان و رشت شمالی بدلیل خرابی قطعات دچار اختلال شد که به دلیل توقف تولید و عدم امکان تهیه لوازم یدکی ، این مراکز تلفن برکنار و تعداد ۲ دستگاه مرکزتلفن جدید ساخت شرکت سلتا جایگزین آنها شدند.
وی افزود: مراکز تلفن مدل SAMIP 4000 برای اولین بار در برق منطقه ای گیلان مورد استفاده قرار گرفته است. با توجه به استفاده از کانال های فیبرنوری در امر راه اندازی این مراکزتلفن ، کیفیت تماس های برقرار شده در شبکه PLC نسبت به قبل و همچنین ظرفیت کانالهای تلفن افزایش یافته است.
مهندس اسماعیل نیا در خصوص نصب و بهره برداری کارت پاسخگوی خودکار در مرکزتلفن معاونت بهره برداری گفت: مرکز تلفن ۲۰۰ شماره ای در ساختمان معاون بهره برداری به سیستم پاسخگوی خودکار مجهز شد و همکاران در پست ها و نیروگاههای در داخل و خارج استان و همچنین کارکنان اداری می توانند در هر ساعت از شبانه روز از طریق شبکه اختصاصی PLC با دانستن شماره داخلی مورد نظر یا از طریق اپراتور با تلفن های داخلی مراکزتلفن معاونت بهره برداری و ستاد مرکزی تماس برقرار نمایند.
شایان ذکر است که با انجام این عملیات ، امکانات صندوق صوتی به مرکز تلفن سلتا مدل SAE1000 در معاونت بهره برداری اضافه شده است./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.