×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
مدیرعامل شرکت گاز استان : افزایش ۱۰ درصدی مصرف گاز در گیلان

مشترکین گاز در گیلان در سه ماه اول سال جاری در مجموع بیش از یک میلیارد و هفتصد میلیون مترمکعب گاز مصرف کرده اند.
به گزارش گیلان پیامحسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام خبر مصرف بیش از ۱٫۷ میلیارد مترمکعب گاز در سه ماه اول سال جاری در استان، گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته بالغ بر ۱۰ درصد رشد داشته است.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان اظهار داشت: حوزه نیروگاهی با مصرف بیش از ۸۲۶ میلیون مترمکعب گاز (۴۸ درصد) بیشترین سهم را از مصرف گاز در استان دارا می باشد و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در حدود ۴ درصد رشد داشته است.
مهندس اکبر با بیان اینکه در بهار سال جاری مصرف گاز در بخش خانگی با جهشی ۲۹ درصدی به ۶۲۲ میلیون مترمکعب رسید اظهار داشت: کاهش نسبی دمای بهار امسال در مقایسه با سال گذشته و شیوع ویروس کرونا و خانه نشینی مردم را می توان از عوامل تاثیرگذار در افزایش مصرف گاز بخش خانگی عنوان نمود.
وی همچنین از مصرف ۲۰۴ میلیون مترمکعب گاز در بخش تجاری و صنعتی و ۷۶ میلیون مترمکعب در بخش حمل و نقل در استان خبر داد و گفت: آمار مصرف بخش تجاری و صنعتی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱ درصد کاهش یافته و این درحالی است که مصرف گاز در بخش حمل و نقل بیش از ۵ درصد رشد داشته است.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در خاتمه از برنامه ریزی این شرکت برای تحویل چهار میلیارد و نهصد میلیون مترمکعب گاز تا پایان امسال به حوزه های مختلف مصرف خبر داد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.