×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان رشت در چهارمین جلسه پیگیری تعهدات ساماندهی سایت تخلیه زباله سراوان:  موضوع سراوان با عزم مدیران قابل حل خواهد بود

 

‌ سیدمحمد احمدی فرماندار شهرستان رشت در چهارمین جلسه پیگیری تعهدات ساماندهی سایت تخلیه زباله سراوان که با حضور معاون دادستان ،مهندس جعفرزاده نماینده مردم شهرستان ، شهردار رشت و دیگر مدیران مرتبط با موضوع پسماند برگزار شد؛اظهار داشت:‌ موضوع سراوان با عزم مدیران قابل حل خواهد بود.

به گزارش گیلان پیام،فرماندار شهرستان رشت حل معضل زباله سراوان را از مطالبات جدی مردم اعلام کرد و افزود: ‌تمام دستگاه‌ها برای حل هرچه سریع‌تر مشکل زباله این منطقه باید همکاری گسترده‌ای داشته باشند زیرا هرگونه اتلاف وقت در این زمینه تبعات و خسارات جبران‌ ناپذیری را به بار می‌آورد.

فرماندار شهرستان رشت با بیان این مطلب که نباید به موضوعات مهم استان نظیر معضل سراوان رشت به گونه بخشی نگاه کنیم ابراز داشت:‌ تا این جای کار نحوه عملکرد و همکاری متقابل دستگاه استان گیلان در راستای حل معضل زباله در سراوان نسبتاً رضایت بخش بوده ؛اما می توانستیم بهتر هم باشیم.

احمدی از پیگیری مشکل حقوقی شهرداری رشت با دیوان محاسبات خبر داد و تصریح کرد:‌ تمام امور باید در محیطی آرام و بدون تنش انجام شود و در همین راستا فرمانداری رشت به همراه نمایندگان شهرستان با حضور مدیر کل محترم دیوان محاسبات استان پیگیری لازم جهت رفع برخی موانع حقوقی را در دستور کار دارد.

وی با اشاره به جاده دسترسی به سراوان گفت: آسفالت راه دسترسی به سراوان بدان معنی نیست که زباله سوز در سایت فعلی نصب می شود.

احمدی نهادینه کردن طرح موسوم به تفکیک زباله از مبداء را مورد تأکید قرار داد و عنوان کرد:‌ برای رسیدن به نتیجه مطلوب در این زمینه علاوه بر اجرای برنامه‌های مؤثر توسط دستگاه‌های ذیربط مانند شهرداری به کمک رسانه‌ها جهت نهادینه کردن فرهنگ تفکیک زباله نیازمندیم و می بایست برای تشویق افراد جهت تفکیک زباله از مبدا، طرح‌های تشویقی ارائه شود./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.