×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان رشت تاکید کرد: لزوم حمایت قاطعانه از سرمایه گذران شهرک صنعتی رشت

فرماندار شهرستان رشت اظهار داشت: در چارچوب قوانین و مقررات از سرمایه گذاران قبلی و متقاضیان سرمایه گذاری در سطح شهرستان رشت،  قاطعانه حمایت می کنیم.

به گزارش گیلان پیام،دکتر میرشمس مومنی زاده  در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهرک صنعتی رشت که در دفتر کار وی برگزار شد با بیان اینکه از شهرک صنعتی رشت به عنوان یکی از قدیمی ترین شهرک های صنعتی کشور حمایت می کنیم، افزود: باید شرایطی فراهم نماییم تا ضمن بررسی مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال، مشکلات پیش روی این واحدها رفع و در نتیجه آن از حداکثر ظرفیت واحدهای تولیدی در جهت رونق تولید و ایجاد و حفظ اشتغال در شهرستان بهره گرفته شود.

وی ادامه داد: در همین راستا از سرمایه گذارانی که تاکنون در سطح شهرستان  سرمایه گذاری کرده اند و یا قصد سرمایه گذاری دارند،  قاطعانه حمایت می کنیم، البته مطمئناً این حمایت ها در چارچوب قوانین و مقررات موجود، صورت خواهد پذیرفت.

نماینده عالی دولت در مرکز استان با اشاره به مشکلات برخی از اهالی شهرک صنعتی رشت، خاطرنشان کرد: باید با برگزاری مستمر جلسات به صورت تعاملی با مردم منطقه، در راستای رفع این مشکلات گام برداریم.

دکتر مومنی زاده با تاکید بر لزوم ارتقای زیرساخت های شهرک صنعتی رشت، از معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و بخشدار سنگر خواست: با برگزاری جلسات و پیگیری جدی موانع، نسبت بررسی جزئیات مشکلات شهرک صنعتی رشت اقدام و راهکارهای عملی را جهت تصمیم گیری و جمع بندی نهایی ارائه دهند./انتهای پیام-گزارش از فاطمه منکوئی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.