×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
دیدار رئیس مرکز مدیریت راهبردی افتا در گیلان با مدیرعامل شرکت گاز

دکتر نوروززاده مرکز مدیریت راهبردی افتا در گیلان با حضور در شرکت گاز ضمن دیدار با مدیرعامل این شرکت، از تجهیزات و امکانات شرکت گاز بازدید کرد.

به گزارش گیلان پیام، حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در دیدار با دکتر نوروز زاده رئیس مرکز مدیریت راهبردی افتا در گیلان ضمن عرض خیر مقدم گزارشی از وضعیت گازرسانی در استان ارائه نمود.

وی اظهار داشت: هم اکنون تمامی شهرها  و ۱۹۶۴ روستا در استان از نعمت گاز طبیعی بهره مندند و متوسط درصد بهره مندی خانوارهای شهری و روستایی استان به ۹۸ درصد رسیده است و بجهت این عملکرد شایسته شرکت در زمینه توسعه گازرسانی در استان، افتخار گازرسانی به مردم خوب شهرستان زابل به شرکت گاز گیلان واگذار شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با بیان این موضوع که این شرکت در راستای سیاست شرکت ملی گاز ایران اقدامات کیفی متنوعی را در جهت مدیریت بهتر عملیات و ارائه خدمات شایسته به مشترکین انجام داده است، گفت: مانیتورینگ ایستگاه های گاز یکی از این اقدامات کیفی می باشد و هم اکنون تعداد ۱۸۴واحد صنعتی، ۹۱ CNG و ۳۵ ایستگاه CGS از راه دور مانیتور می شود.

مهندس اکبر در پایان ضمن تشکر از حضور دکتر نوروززاده در شرکت گاز ابراز امیدواری کرد تا با تعامل و ارتباط بیشتر و مؤثرتر، اشتباهات و خطاهای امنیتی احتمالی به حداقل ممکن کاهش یابد.

سپس دکتر  نوروززاده رئیس مرکز مدیریت راهبردی افتا در گیلان ضمن قدردانی از کیفی سازی خدمات در شرکت گاز استان گیلان گفت: بحث انرژی همواره مورد طمع دشمنان بوده و هست و  امور IT به عنوان یک تسهیل گر می تواند در  جهت افزایش سطح کیفی و ایمنی فعالیت های شرکت نقش شایانی ایفا نماید.

وی اظهار داشت: با توجه به ماهیت کار شرکت گاز، ارائه خدمات مستمر به مشترکین بسیار مهم است فلذا ما در مرکز افتا در راستای افزایش امنیت و توسعه اطلاعات آماده همکاری با شرکت گاز هستیم.

دکتر نوروز زاده با ضروری برشمردن افزایش سطح چابکی ادارات و سازمان های دولتی بر لزوم تشکیل جلسات کمیته امنیت اطلاعات و ارجاع مصوبات آن جهت هماهنگی بهتر تاکید کرد و گفت: انجام کارها بر اساس ISO27000 موجب افزایش امنیت اطلاعات می شود.

همچنین در این دیدار در خصوص سایر اقدامات کیفی از قبیل ایجاد شبکه پرسرعت مخابراتی، پروژه کنتورخوانی آنلاین و مانیتورینگ ایستگاه های CNG ، CGS و مشترکین عمده توضیحاتی ارائه شد و در پایان از مرکز مکانیزه پیام و اتفاقات و دیسپچینگ گاز بازدید شد و توضیحات لازم درخصوص نحوه کار این مراکز ارائه شد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.