×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
در بازدید مدیرکل از طرحهای عمرانی شفت :  باید اولویت ها در ساخت اماکن ورزشی باشد نه مراکز درمانی

ورزشی

با ۱۴۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در گیلان، ورزش تأثیرگذاری بیشتری روی سلامت عمومی دارد.به گزارش گیلان پیام، مسعودرهنما در بازدید از طرحهای عمرانی شفت گفت : توسعه فضاها و ساخت اماکن ورزشی از ساخت بیمارستانها و مراکز درمانی مهمتر است و باید دراولویت اول قرارگیرد.

وی با اشاره به ورزشی بودن پنج و هشت دهم درصد از کل جمعیت گیلان گفت : با ۱۴۰ هزار ورزشکار سازمان یافته ، یکی از ورزشی ترین استانهای کشور هستیم و تأثیرگذاری ما در واکسینه کردن مردم و سلامت عمومی بیشتر است .

مدیرکل ورزش وجوانان گیلان گفت : در صورت اختصاص یک درصد بودجه ماده ۵۳ دستگاههای اجرایی به ورزش و توسعه فضاهای ورزشی مطمئناً کاهش ناهنجاریهای اجتماعی و سلامت عمومی را شاهد خواهیم بود .

مسعودرهنما با اشاره به طرحهای نیمه تمام شهرستان شفت گفت : با تلاش و پیگیریهای فرماندار شفت سالن ورزشی احمد سرگوراب تا ۲۲ بهمن به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: چند طرح ورزشی دیگر در خرطوم ، جیرده ، ملاسرا و شهر شفت در حال تکمیل و بازسازی هستند و سعی می کنیم کمکی هم به هیئتهای ورزش این شهرستان داشته باشیم.

فرماندار شفت نیز با قدردانی از زحمات و تلاشهای مدیرکل و مجموعه ورزشی استان گفت : از زمان حضور مسعود رهنما در رأس مدیریت ورزش وجوانان تغییرات خوب و محسوسی را در سطح استان شاهد هستیم که جای تقدیر دارد.

محمودی افزود: در ملاسرای شفت زمینی مشخص به نام اداره کل سند زده ایم که انتظار داریم این اداره کل سالن ورزشی چند منظوره ای را برای جوانان این بخش طراحی و بسازد.

وی گفت : بازسازی ورزشگاه شفت و چند سالن قدیمی ، بررسی وضعیت زمین نصیر محله ، سالن جیرده و ساخت جایگاه تماشاگران سالن حجاب خرطوم و کمک به هیئتهای ورزشی شهرستان از جمله مطالبات جامعه ورزش شفت از اداره کل ورزش وجوانان است ./انتهای پیام

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.